Lautsprecher Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 GTA:Vice City Finner ikke lydkortet mitt(SB Live Player)Feilmelding: "No audio hardware"! Får lyd ellers(WinAmp, Windows osv). Jeg har prøvd å restarte. Hva kan være feil. (Håper på lett fix, så jeg slipper å installere vc på nytt) Har nettopp oc'a prosessor'n. men det skulle vel ikke ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 GTA:Vice City Finner ikke lydkortet mitt(SB Live Player)! Får lyd ellers(WinAmp, Windows osv). Jeg har prøvd å restarte. Hva kan være feil.(Håper på lett fix, så jeg slipper å installere vc på nytt) Har nettopp oc'a prosessor'n. men det skulle vel ikke ha noe med saken å gjøre? ingen som vet eller? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 GTA:Vice City Finner ikke lydkortet mitt(SB Live Player)! Får lyd ellers(WinAmp, Windows osv). Jeg har prøvd å restarte. Hva kan være feil.(Håper på lett fix, så jeg slipper å installere vc på nytt) Har nettopp oc'a prosessor'n. men det skulle vel ikke ha noe med saken å gjøre? ingen som vet eller? Hvis dere ikke vet så si det da! Istedenfor å bare hoppe over posten min Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 har du lett på rockstar sine hjemmesider og sett om du har funnet en eller annen patch som retter det opp? Hva med å instalere lydkortet og spillet på nytt igjen?? burde ta deg en halvtime, om det ikke virker så var det i alle fall verdt et forrsøk. Oc av prosessor skal ha ingen ting med lydkortet å gjøre. Det er ingen grunn til og hisse seg opp. Når folk ikke svarer så er det på grunn av de ikke vet. Hvis de hadde svart: "jeg vet ikke". Så ville det vært spamming. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Tror du må ha LITT mer tolmodighet enn det du har ja... det er jo bare 20min mellom de 2 første postene dine Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Tror du må ha LITT mer tolmodighet enn det du har ja...det er jo bare 20min mellom de 2 første postene dine Mye og gjøre i dag og trenger desverre svar litt fort :wink: BTW: Har fått fixa problemet. Jeg installerte vc på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå