EinarEriksen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Android og Windows Phone 7 har derimot ikke latt seg tukle med. Les mer Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Flaut å skrive Canada feil.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Flaut å skrive Canada feil.. Hah. Det er faktisk flaut. Skulle trodd noen korrekturleste. Jeg bør kanskje bidra til diskusjonen. Hvorfor er det egentlig en gammel iOS de hacker? Burde de ikke forsøkt seg på den nyeste? Det blir jo ikke helt relevant? Endret 11. mars 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Å herre, kan man ikke ta skrivefeil en annen plass? Driitflaut, liksom. De skrev K isteden for C..!!1 Apple har imidlertid lagt til noe som kalles Address Space Layout Randomization, og som gjør at hacken til Miller og Blazakis ikke ville fungert i iOS 4.3 uten videre. Svakhetene i Safari er også i den nye iOS-versjonen, men den ekstra sperringen gjør jobben hardere. Betyr det safety through obscurity? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Betyr det safety through obscurity? Ja, IOS er lukket kildekode. Security through obscurity Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Poenget mitt var vel egentlig om de bare "tettet hullet" ved å endre litt på det, så man må gjenoppdage det, eller hva de teknisk har gjort? Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Poenget mitt var vel egentlig om de bare "tettet hullet" ved å endre litt på det, så man må gjenoppdage det, eller hva de teknisk har gjort? Address space layout randomization. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Flaut å skrive Canada feil.. Når det gjelder Canada er det litt rart å skrive. Man kan skrive kanadisk og kanadier. Og du kan skyte en kanadagås. Men Canada er visstnok eneste riktige. Korrigert Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) iOS 4.3 ble lansert 9. mars. Dette stevnet startet 9. mars, så man kan ikke si de hacket en gammel versjon. Utover dette er alle nødvendige data med i omtalen, slik at dette ikke behøver videre diskusjon. Endret 15. mars 2011 av serpentbane666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg