Gå til innhold

Vilken vindows skal eg bruke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, har brukt windows noen år jeg også så jeg vet hvordan det er ja. men Linux ruler over the world, men gidder ikke å starte en diskusjon nå. men når det skal være sagt så føler jeg meg ikke trygg på Microsoft nei. fortiden så holder jeg faktisk bare på med Windows, å for en gang skyld så oppfører windows seg ganske pent fortia :D men Windows krasjer jo mye mer enn Linux kan drømme om. men det er ikke noe som microsoft kan skryte av iallefall. jeg har slutta å bli imponert over det Windows kommer med fordi at jeg vet at det bare krasjer allikevel, å jeg blir iallefall ikke imponert når det gjelder blåskjermer, men det bør vel de fleste som har holdt på med Windows ha sett en eller annen gang.

Da så...

Lenke til kommentar
hehe, har brukt windows noen år jeg også så jeg vet hvordan det er ja. men Linux ruler over the world, men gidder ikke å starte en diskusjon nå. men når det skal være sagt så føler jeg meg ikke trygg på Microsoft nei. fortiden så holder jeg faktisk bare på med Windows, å for en gang skyld så oppfører windows seg ganske pent fortia :D men Windows krasjer jo mye mer enn Linux kan drømme om. men det er ikke noe som microsoft kan skryte av iallefall. jeg har slutta å bli imponert over det Windows kommer med fordi at jeg vet at det bare krasjer allikevel, å jeg blir iallefall ikke imponert når det gjelder blåskjermer, men det bør vel de fleste som har holdt på med Windows ha sett en eller annen gang.

Vell vell vell..

Har hørt det meste om det meste nå. Hehe..

At Linux ikke klikker så mye som Windows kan vel kanskje stemme i en viss grad.

Linux er ikke like brukervennlig som XP, det er det ingen tvil om, Linux støtter heller ikke så mye stash som XP gjør. Siden XP er nødt til å støtte mye stash, så er det større sjans for at noe skal klikke.

For å si det kort, Windows har ett mye større spekter det skal støtte i forhold til Linux.

Når Windows klikke, er det sjelden Bill Gates eller noen andre i MS sin skyld, det kommer ofte av at brukeren bruker en elendig driver som føkker opp alt, eller har lagt inn ett prog på maskinen som er dårlig programert, eller at det er virus.

Så jeg vil faktisk si at MS har gjort en djekelsk god jobb med tanke på utviklingen av Windows.

Har ingenting i mot Linux, det er bare rettet mot mer avanserte brukere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...