Kaffikjelen Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fordi mennesker med åtgaum kan verte vonbroten. Det skrivst "menneske", IKKJE "mennesker" i nynorsk. I tillegg skal det stå "vonbrotne". For øvrig heng ikkje kommentaren din på greip, sannsynlegvis fordi du freista å gjera narr av nynorsken. Slik går det når du ikkje har svar. Du krev at kristne skal vera rasjonelle og intellektuelle, men du lev ikkje opp til din eigen standard. jo da det gjør eg. Neida, det gjer du ikkje. Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fordi mennesker med åtgaum kan verte vonbroten. Det skrivst "menneske", IKKJE "mennesker" i nynorsk. I tillegg skal det stå "vonbrotne". For øvrig heng ikkje kommentaren din på greip, sannsynlegvis fordi du freista å gjera narr av nynorsken. Slik går det når du ikkje har svar. Du krev at kristne skal vera rasjonelle og intellektuelle, men du lev ikkje opp til din eigen standard. jo da det gjør eg. Neida, det gjer du ikkje. I like turtle. Lenke til kommentar
Kaffikjelen Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fordi mennesker med åtgaum kan verte vonbroten. Det skrivst "menneske", IKKJE "mennesker" i nynorsk. I tillegg skal det stå "vonbrotne". For øvrig heng ikkje kommentaren din på greip, sannsynlegvis fordi du freista å gjera narr av nynorsken. Slik går det når du ikkje har svar. Du krev at kristne skal vera rasjonelle og intellektuelle, men du lev ikkje opp til din eigen standard. jo da det gjør eg. Neida, det gjer du ikkje. I like turtle. So do I. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Er vel heller fordi at ingen lenger lar seg sjokkere av dødskulten islam tenker jeg.... Det rare er at de (islamistene) påstår at det er media jeg har latt meg farge av i min oppfattning av islam, men det er det faktisk ikke. Typer som pease2 og en del andre her inne har faktisk vært mer utslags givende når det kommer til hvordan jeg oppfatter at islam GJØR folk enn media har klart.... Så nei, det sjokkerte meg ikke i det hele tatt den plakaten din Huggslangen.... Beklager det, skal ta i litt mer neste gang hvis det "vugger" båten din ( ), men si ifra da er du snill... he he Islam er en dødskult som tenker, ånder og lever kun for å dø for den innbilte guden, så at de dreper små barn er ikke sjokkerende i det hele tatt. De ser antagelig på den handlingen som en plikt og en tjeneste... Da døden er det eneste saliggjørende i den dødskulten.... Fredens religion my ass..... hvis fred var å sprenge atombomber i tettbebuggde strøk ja...... 1 Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Allright. Vel, her har dere ihvertfall koranversene som danner grunnlaget for "æresdrap" i den muslimske verden. Sahih International So they set out, until when they met a boy, al-Khadir killed him. [Moses] said, "Have you killed a pure soul for other than [having killed] a soul? You have certainly done a deplorable thing." Sahih International And as for the boy, his parents were believers, and we feared that he would overburden them by transgression and disbelief. Sahih International So we intended that their Lord should substitute for them one better than him in purity and nearer to mercy. Konsensus blandt islamske lærde sier at Khadir var ledet av Allah i sine handlinger, og dette danner grunnlaget for utsagnet "Thou should not kill children, unless you know what Khadir knew" - at de ville skuffe sine muslimske foreldre med vantro. Noe som har fått helt ubeskrivelige konsekvenser for barn i den muslimske verden: Her ble Medine (16) levende begravd fordi hun snakket med gutter Faren og bestefaren arrestert og mistenkt for drapet. Kilde: http://www.dagbladet.no/2010/02/05/nyheter/tyrkia/utenriks/10257544/ Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fordi mennesker med åtgaum kan verte vonbroten. Det skrivst "menneske", IKKJE "mennesker" i nynorsk. I tillegg skal det stå "vonbrotne". For øvrig heng ikkje kommentaren din på greip, sannsynlegvis fordi du freista å gjera narr av nynorsken. Slik går det når du ikkje har svar. Du krev at kristne skal vera rasjonelle og intellektuelle, men du lev ikkje opp til din eigen standard. jo da det gjør eg. Neida, det gjer du ikkje. I like turtle. So do I. paincakes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå