erik54 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 lurte på om jeg kan bruke mmf på set610?? følger det med software program til mobilen, for overføring av bilder/ringetoner osv......? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 jeg har kjøpt meg en bluetooth adapter til noen hundre kroner. Synes det er ganske genialt. Skal jeg sende noe fra pc til mobil bruker jeg bare høyre museknapp på fila, send til - bluetooth - navnet på mobilen Fra mobil til pc/mobil er like enkelt. gå til bilde - send - via bluetooth - navnet på pc/enhet Lenke til kommentar
Oddleif Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hvilket adapter kjøpte du? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 jeg har kjøpt meg en bluetooth adapter til noen hundre kroner. Synes det er ganske genialt.Skal jeg sende noe fra pc til mobil bruker jeg bare høyre museknapp på fila, send til - bluetooth - navnet på mobilen Fra mobil til pc/mobil er like enkelt. gå til bilde - send - via bluetooth - navnet på pc/enhet hey.... jeg gjør det samme med min mobil.. fra pc til mobil som funker bra.... men når jeg skal sende fra mobil til pc vil den ikke det....?? Noe peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 jeg har billionton. MSI sin skal visst også være bra. Finner begge hos komplett. haddis: sånn med en gang har jeg ikke peiling. Får du opp noen meldinger? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Den MSI USB Bluetooth saken koster 300 på ITbutikken og 600 på komplett, bare sånn at du vet det hvertfall Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 jeg har billionton. MSI sin skal visst også være bra. Finner begge hos komplett. haddis: sånn med en gang har jeg ikke peiling. Får du opp noen meldinger? Det står at sending mislykes....det er alt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå