Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stygge par. Synes de at partneren er pen?

Anbefalte innlegg

kan jo også sette seg selv i en situasjon der du skal date 1 jente/gutt.

du får 2 personer foran deg.

person 1: "stygg" kviser, fet, ustelt og stygge klær osv osv

person 2: "pen" fint hår, stelt, slank, vakre øyne osv osv

du kjenner ingen av dem. aldri sett dem før og du skal velge en av dem som du skal bli bedre kjent med. hvem av dem hadde du valgt da?

du vet selvfølgelig ikke noe om personligheten dems

kanskje ikke noe med det trådstarter spør, men morsom situasjon å sette seg inn i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine tanker om dette er at folk tenker for mye på at de ikke er i samme "liga" som en som er mye penere. Tanker om at du som er stygg kun kan få stygge folk, forekommer dessverre alt for mye blant folk. Hadde folk faktisk ikke tenkt slike mindreverdig tanker om seg selv, ville de nådd mye lengre.

En "stygg" person kan lett bli attraktiv ved å kle seg bra, få litt farge på huden, ha bra hår, ha godt kroppspråk og trene mye.

Som om jeg skulle sagt det selv.

+1

Lenke til kommentar

Å ikke lukte vondt er vel det eneste man trenger for å få kjæreste..

Hvor har det blitt av dine lange foredrag? :hrm:

Fant ut at det heller lønner seg mer å skrive en bok enn å bruke tiden på spennende lange foredrag på diskusjon.no .. men denne gangen er det seriøst ment, eneste som trenges for å få venner og kjæreste er å ikke lukte vondt.. Kvaliteten på disse vennene dog..

Jeg har vennner som har forelsket seg i jenter, som jeg hadde ment var "stygge".. og ellers har jeg også hatt både kamerater og venniner som mener min smak etter jenter er horribal. så hva er egentlig stygg? Uansett så betyr det heller ikke om en gutt er stygg eller pen. blame me and kill me for writing that..

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...