probin Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 kan jo også sette seg selv i en situasjon der du skal date 1 jente/gutt. du får 2 personer foran deg. person 1: "stygg" kviser, fet, ustelt og stygge klær osv osv person 2: "pen" fint hår, stelt, slank, vakre øyne osv osv du kjenner ingen av dem. aldri sett dem før og du skal velge en av dem som du skal bli bedre kjent med. hvem av dem hadde du valgt da? du vet selvfølgelig ikke noe om personligheten dems kanskje ikke noe med det trådstarter spør, men morsom situasjon å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg ville personlig ikke valgt noen av dem uten å kjenne noen av dem. Er det noe mobbingen har lært meg, så er det at utseende hjelper lite om man er en drittsekk på innsiden. 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Mine tanker om dette er at folk tenker for mye på at de ikke er i samme "liga" som en som er mye penere. Tanker om at du som er stygg kun kan få stygge folk, forekommer dessverre alt for mye blant folk. Hadde folk faktisk ikke tenkt slike mindreverdig tanker om seg selv, ville de nådd mye lengre. En "stygg" person kan lett bli attraktiv ved å kle seg bra, få litt farge på huden, ha bra hår, ha godt kroppspråk og trene mye. Som om jeg skulle sagt det selv. +1 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Å ikke lukte vondt er vel det eneste man trenger for å få kjæreste.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Å ikke lukte vondt er vel det eneste man trenger for å få kjæreste.. Hvor har det blitt av dine lange foredrag? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Å ikke lukte vondt er vel det eneste man trenger for å få kjæreste.. Hvor har det blitt av dine lange foredrag? Fant ut at det heller lønner seg mer å skrive en bok enn å bruke tiden på spennende lange foredrag på diskusjon.no .. men denne gangen er det seriøst ment, eneste som trenges for å få venner og kjæreste er å ikke lukte vondt.. Kvaliteten på disse vennene dog.. Jeg har vennner som har forelsket seg i jenter, som jeg hadde ment var "stygge".. og ellers har jeg også hatt både kamerater og venniner som mener min smak etter jenter er horribal. så hva er egentlig stygg? Uansett så betyr det heller ikke om en gutt er stygg eller pen. blame me and kill me for writing that.. Endret 14. mars 2011 av Knife Lenke til kommentar
Dopamine Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ja, det eksisterer mennekser som ser skjønnhet utenfor det folk flest syns er pent. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå