Ogrheimen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg lurer litt på hva de parene med uatraktiv utseende tenker om hverandre. Synes de virkelig at partneren er pen, eller har de rett og slett "innsett" at de ikke ser bra nok ut til å få seg bedre? Jeg skjønner så klart at det er mer en bare utseende som teller i et forhold, men det jeg vil fram til er om de faktisk synes den andre er pen. Sett at jeg kom ut for en brannulykke hvor jeg hadde fått ekstreme, varige skader i ansiktet. Jeg ville fremdeles fattet interesse for samme utseende til damer, men muligheten for å oppnå noe bra ville vært lav. Hva hadde jeg gjort da? Uansett hvor intelligent, kul, morsom, etc. ei dame er, så har folk en formening om utseende hennes. Bare for å ha det sagt så er det er helt utenkelig for meg å innlede et kjæresteforhold med ei stygg dame, uavhengig av hvor kul, intersant, morsom osv hun eventuelt skulle være. Beklager hvis jeg sjenerer noen her. 4 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvis man blir glad nok i noen så betyr ikke utseendet noenting som helst, dessuten tror jeg komfortabel stiller høyere enn pen for folk som ikke er så pene. 1 Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 du kan ha verdens fineste dame men blir du behandlet som dritt så vil selv du forstå at det ikke er verdt det. Utseende har litt og si men personlighet har alt og si. Lenke til kommentar
Yelsent Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Tingen er vel at de kanskje rett og slett ikke tenker på det/bryr seg. Sett flere par der begge kan sies å være 'mindre heldige' der det virker som om de er lykkelige sammen og har verdens beste forhold. Kjenner forresten folk som konstant 'safer' seg ved å gå på mindre pene jenter, mens det er andre som ikke innser at de kanskje bør plukke en på egen hylle og hele tiden prøver seg på pene, uoppnåelige damer. Så ja. Liker å tro det er graden av hvor overfladisk en er som har mye å si. Så klart er det 'det indre som teller bla bla bla', men realistisk sett - jeg liker å tro at jeg har en ca 50/50 vurdering på det. Jeg hadde hatt vanskeligheter med å være sammen med verdens fineste dame som er udregelig og dum som et brød, akkurat som jeg hadde hatt vanskeligheter med å være sammen med en snill og intelligent jente som veide 160 kilo. Balanse. Endret 11. mars 2011 av Yelsent 4 Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Flimzes. Det med å være glad i personen osv kommer jo ikke av seg selv. Først må man gjennom en periode der man ikke kjenner den fremtidlige partneren*(så lenge det ikke er et tidligere venneforhold) der utseende teller vesentlige mer. Det handler helt sikkert en del om hvor overfladisk man er. Men jeg synes da jeg ser en god del, som i mine øyne, er fysisk uatraktive sammen. Det må da være en del av de som deler mitt syn på hvem som er pen eller ikke? Angående det med "safing" og det å "sikte for høyt", så er vi vel her heller inne på hvor overfladisk man er. Jeg regner med at du tenker på folk som helst havner i kategorien middels til pen. *Skifte av ordvalg. Endret 11. mars 2011 av Ogrheimen Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Selvtillitten din har også en del å si. Vet du at du er stygg, så har du en selvtillitt som er der etter, og da går du ikke etter 7-10er damene. I alle fall slik jeg tenker det. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ey, damer med utseende får alle gutta etter seg, så de stikker bare å fucker en ny kar! :b Haha, det er litt i det, vil jeg si... Men, uansett det er flere av oss som ikke bare tenker på utseende, fitta må også være litt god, om du skjønner!! Utseende drar som oftest først, så blir du kjent med personen, er han/eller hun en scumbag, så driter du å drar. Men, om hun er både fin, smart, morsom, litt mer smart, og har en viss sosial intelligens, så blir du..! Flere jenter er dog kansje ikke så lekker, men så gir du a tid.. Blir kjent, så kan alt annet føre til en vill utstråling! Kansje hun også er noke god i senga? ;-D Lenke til kommentar
largem Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 hvis du blir forelska i en jente, så blir ho pen uansett! 4 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Utseende har såklart mindre å si på folk man er glad i, men feks mine kamerater jeg vet er veldig kjekke kan lett få seg 2-4 one night stands i uka. De andre som er mindre kjekk er ikke i nærheten av det, tross for at de har kul personlighet. Endret 11. mars 2011 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 hvis du blir forelska i en jente, så blir ho pen uansett! Men så skal du også bli forelska. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 De er nok sjeleglad for at noen faktisk synes de er interessante, og da blir ikke det estetiske utseenedet så viktig. Folk henger som oftest sammen med folk med lignende sosial status. To gutter med lav sosial status kan ha det fett sammen, mens en kulere person, med høyere sosial status, ville synes de var teite og kjedelige. Det er sikkert litt det samme med forhold. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Qh9ZZgDqzAg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Syns denne låta passer best. Er du fornøyd med dama så trenger du ikke å klage. http://www.youtube.com/watch?v=tYGxiaCmYi0 2 Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Såklart stygge folk vet hvordan den stygge partneren sin ser ut. Man blir ikke blind av å være stygg. 2 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Er du skilleig glad/forelska i en, så kan du lett legge på både 3 og 4 poeng på 1-10 skalaen Lenke til kommentar
nnys Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Exen min som jeg var sammen med noen år tilbake, var ikke noe særlig attraktiv ved første øyekast. Etterhvert som jeg ble kjent med han, så begynte jeg å like ham godt - nettopp fordi det lyste selvtillit, utstrålig og ikke minst sjarm av han. Humor og en kjempeherlig personlighet hadde han også, så det endte med at jeg sakte, men sikkert forelsket meg i ham. Husker da forholdet ble offentliggjort, så fikk jeg kommentarer om at jeg måtte finne meg en som var mere attraktiv, fordi de mente at han var way long out of my league. Helt latterlig at de uttalte seg slik på den måten uten å kjenne exen min. Poenget mitt er; når vedkommende har selvtillit, utstrålig, sjarm, en personlighet som matcher din, og ikke minst får deg til å le, så er faktisk sjansen for å bli betatt av vedkommende helt klart til stede, og det er jo et ganske kjent fenonmen at personen blir automatisk penere hvis man faktisk blir betatt av han/henne. 5 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Men hva er pent og ikke da? Det er jo helt subjektivt. Selv om du ts synes en person er stygg, så trenger ikke nødvendigvis andre å synes det samme. Og for min del så kommer sånt automatisk når man har en flott personlighet. Jeg syntes kjæresten min var kjempekjekk da jeg møtte ham, men han ble enda flottere jo bedre kjent jeg ble med han. Og han syntes jeg var/er veldig vakker, han gir meg mange komplimenter for utseendet, og det er ingen tvil at han mener det. Derimot vet jeg at de fleste synes jeg er mindre pen, og jeg har også blitt mobbet for det. Men hva så? Så lenge vi liker hverandre så er det ikke noe problem. Jeg har vondt for å tro at man kan klare å være sammen med noen man synes er stygg, men heldigvis finnes det ingen fasit på hva som er det eller ikke. Endret 11. mars 2011 av yvonne2 1 Lenke til kommentar
slacky Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Yvonne2, de fleste av oss har en viss likehet i smak, stil, utseende... Selv om noen liger en litt større matcho kar, mens andre liker de som ikke er fult så gedigen.. Vi har som oftest en viss likhet. Det er vel heller ferre som digger den jenta i klassen, eller på jobben som er 80kg, kvisete, og enkel i stilen. (selvfølgelig kan hun være vakker, men oftest ikke) Mens, de fleste vil ha hun lekre jenta, med det flotte smilet, litt store øyer(?), flott, slank kropp etc.. (for min del så vil jeg dog finne ei som ikke er så høy heller da) selv om det er et subjektiv.. Så har vi alle en viss smak som kommer til likhet. Selv om det finnes unntak. Jeg forsøker ikke kverulere.. Men, si ikke til meg at det er "bare jeg" som liker disse jentene :O Endret 12. mars 2011 av tROOP4H 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Yvonne2, de fleste av oss har en viss likehet i smak, stil, utseende... Selv om noen liger en litt større matcho kar, mens andre liker de som ikke er fult så gedigen.. Vi har som oftest en viss likhet. Det er vel heller ferre som digger den jenta i klassen, eller på jobben som er 80kg, kvisete, og enkel i stilen. (selvfølgelig kan hun være vakker, men oftest ikke) Mens, de fleste vil ha hun lekre jenta, med det flotte smilet, litt store øyer(?), flott, slank kropp etc.. (for min del så vil jeg dog finne ei som ikke er så høy heller da) selv om det er et subjektiv.. Så har vi alle en viss smak som kommer til likhet. Selv om det finnes unntak. Jeg forsøker ikke kverulere.. Men, si ikke til meg at det er "bare jeg" som liker disse jentene :O Jeg er uenig i at man har like preferanser. En del har det, men hvis du titter deg rundt om på nett og i dagliglivet så er det en grunn til at man setter opp fetishsider for ulike typer mennesker. Det er fordi vi er ulike, med ulike preferanser. Jeg har ikke siktet til noen som helst type jenter. Vi er alle forskjellige, med ulik smak. Og det finnes de som liker jentene syltynne, noen liker dem midt i mellom og noen liker dem med mer kjøtt på kroppen. Og noen jenter liker Brad Pitt og noen jenter er som meg og synes ikke Brad Pitt er noe særlig. Jeg er nå 24 år, og ser jeg meg rundt, med alle mine venninner i alle størrelser og fasonger så har samtlige kjærester som elsker dem for akkurat dem de er. Poenget er at man har ulike preferanser, og at det som er stygt for deg er ikke det for meg etc. Endret 12. mars 2011 av yvonne2 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Vet om flere stygge par der det hvertfall ser ut som at de er i ferd med å spise hverandre opp. Så ja stygge par synes stygge mennesker er pene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå