Fragletrollet Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 etter jeg skrur på datamaskinen så skrur den seg av etter 2-5 sekunder, før noe kommer opp på skjermen. Den har reebootet seg selv før, men etter jeg installerte xp på nytt og tok ut noen usb porter så skjer d som fortalt over. hva er galt? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 nå fant jeg ut at cpuvifta ikke funker/snurrer rundt! men kontakten står i hovedkortet... hva skjer???????????? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 prøv å koble viften til en av de andre kontaktene på hk står den fortsatt stille er den vel død. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 ser den lik ut? kan jeg koble den til en av kontaktene til chassisvifta? hva gjør jeg hvis den er død? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 ser den lik ut? kan jeg koble den til en av kontaktene til chassisvifta? hva gjør jeg hvis den er død? Ja du kan koble den til der du har enten en eller to sånne kontakter, er den død må du kjøpe en ny. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 d er bare en kontakt ved der den stod(den samme) hva gjør jeg? setter den der chassis vifta kontaketen står? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 d er bare en kontakt ved der den stod(den samme) hva gjør jeg? setter den der chassis vifta kontaketen står? Ja prøv det og start så vil du se om den går rundt. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 d er bare en kontakt der, den den alltid har stått i kan jeg sette den i chassisviftekontakten på hket? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 prøvde d og d funka ikke. er d vifta som er kaputt da? hva koster en slik en?(80mm) Kan dette være årsaken til at maskina reeboota helt plutselig noen ganger? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 prøvde d og d funka ikke. er d vifta som er kaputt da? hva koster en slik en?(80mm) Kan dette være årsaken til at maskina reeboota helt plutselig noen ganger? Ja da må du nok ha ny vifte, sjekk målene på de og bestill en ny koster mellom 100-150.- kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå