Gå til innhold

Pinnsvin som kjæledyr


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt lyst å kjøpe inn et pinnsvin. Jeg vet at det går an å få tak i om man drar til Sverige. Jeg har en passelig hage som den kan oppholde seg i, og jeg har ingen planer om å la den bruke resten av livet i et bur. Er det en god idè å skaffe seg pinnsvin? Det er ofte slik at man blir advart om å ha dem fordi de ikke er "tradisjonelle" husdyr. Og hvis det viser seg at det er ein grei idè, hva skal til for å ta hånd om den ordentlig?

 

Veldig takknemlig for hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dassen: Det gir pinnsvinet diarè, og kan i værste fall føre til død.

 

TS: Har hørt at det skal gå fint med katte/hundemat, om de trenger noe ekstra suplement utover det kjenner jeg ikke til. Anbefaler at du ringer til nærmeste dyreklinikk og forhører deg egentlig :)

Lenke til kommentar

Dassen tok livet av pinnsvinet sitt med melk han gitt. Prisverdig. :!:

 

Nochan:

Jeg tenkte mer på å ha den ute når det er varmt. Når det er kaldt tenkte jeg å sette opp et lite gjerde i stua og dele den i to.

Jeg anbefaler ikke å dele pinnsvinet i to. Det virker mye dårligere etterpå. :thumbup:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Pinnsvin er onde dyr, de vil snike seg inn i hagen din on natta og kutte halsen på katten din, di vil så snike seg inn i husket og drepe hver beboer en etter en i mer og mer brutale og perverse måter, når de endelig kommer til deg, vil de voldta deg til døde med en 50cm dildo. for å så spise leveren din.

 

De vil så plante beviser så naboen din blir pågrepet for drapene, så flytter deg seg til neste hus og neste hus, før du vet ordet av det, er hele små bebyggelser tome og bare voldate lik er igjen.

 

Og mens politet klør seg i hode over dette, koser pinnsviene seg.

 

De som er gale nok til å ta et pinnsvin inn i huset sitt fortjener den perverse døden de vil møte.

Lenke til kommentar

Da hadde du en av de få pasifist pinnsvinene, du har flere typer

 

Nazi Pinnsvin, disse prøver å utrydde andre ikke ariske pinnsvin fra afrika osv.

Komunist pinnsvin, disse dreper keisere og innfører komunist styre i hekkene de bor i.

Serie morder pinnsvin(de jeg allerde har beskrevet(pass på kattene deres))

Svenske pinnsvin(dummere enn vanlige pinnsvin)

Pasifist pinnsvin, disse spiser ikke mark og insekter, men spiser bare grønnsaker, og derfor dør dem ganske fort)

Genges Kahn pinnsvin, disse er dem værste, de invaderer alle områder rundt der dem bor, og dreper alt de kommer over, og innfører en pinnsvin rike på størrelse med de mongolske rike, du har mus som rider på pinnsvin og fyrer av masse små piler fra buene sine, de vil senere få beøsk av marko polo pinnsvin fra italia.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...