yrian90 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Hei! Har bestilt følgende deler, men kan byttes innen neste 2 døgn: msi gtx 570 twin frozr corsair hx 850w msi p67a-gd65 haf 922 samsung spinpoint f3 1tb i5-2500k corsair vengeance 8gb cl9 og en samsung dvd rom for 128 spenn Hva vil jeg kunne forvente av denne? Skal kjøpe Noctua senere når jeg skal overklokke. Kan jeg spille crysis på max/høy grafikk osv? bfbc2? På forhånd, takk! Og 850w psu var på salg så tok den, er det litt overkill? Endret 11. mars 2011 av yrian90 Lenke til kommentar
Gr@nitt Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 det er absolutt ikke overkill, kjører selv 1200w, men det som er viktig når du skal overklokke er at du har en PSU som lever presis og jevn strøm. Her av uttrykkene bronze, silver, gold og nå snart også Platinum. oppsettet ditt ellers ser greit ut, selv om jeg er en "sucker" for ASUS og priser den store AItweaker når det kommer til overklokking. du kjører hvertfall bfbc2 på maks. har selv 6950 og kjører eyefinyti 6000*2000 (<- something) 1x 1x Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Et godt power kan vare flere oppgraderinger så det er ikke noe i veien med å bruke mye penger på et godt powersupply da det gjerne henger med mye lenger enn alt annet i maskinen. Lenke til kommentar
yrian90 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Okei, er bra jeg tok mer enn jeg trengte da Tror dere jeg kan kjøre crysis bra? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Definitivt Kanskje ikke på full pupp, men nesten. Lenke til kommentar
yrian90 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Må vell et gtx 580 for det da? Tok ikke sabertoothen fordi jeg ikke likte det plastikkgreia, så et par reviews og de setter sabertoothen lke høyt som msien. Asus har kanskje litt bedre bios, men ellers ikke noe stor forskjell? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Leste noen tester av disse kortene (-gd55 og 65) i går og det så veldig lovende ut. Bla. BIOS med grafisk outlay, hva nå enn det egentlig er godt for. Det ser tøft ut ihvertfall Ang. Crysis så tror jeg faktisk det fremdeles ikke det er noe enkelt-kort som drar det med en konstant 60+ på full pupp i høy oppløsning. Lenke til kommentar
yrian90 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 ok, men ser frem til å prøve datamaskinen! Har du noen guider/video for å bygge PC? Er første gang jeg hiver meg ut i det. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Joda, du har jo denne. Ta deg godt tid, vær ryddig og halv-strukturert så går det fint Å ta seg god tid til å tenke gjennom saker og ting samt å lese deg frem til det du lurer på før du prøver er noe av det viktigste den første gangen. Mang en PC som ikke har startet pga. utålmodighet og slurv Lenke til kommentar
yrian90 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Tusen takk for info! Skal jeg først bare sette opp alt uten å tenke på kabler og bare la det være rotete for å installere windows? Deretter skrur jeg alt fra hverandre og begynner på nytt med å fikse kabler osv? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er jo egentlig hva du gjør det til. Litt rydding under veis skulle da ikke skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå