Ingen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Rydder opp i mine bilder, og klippet ut + limte inn en mappe i en samlemappe. Problemet er at XP nekter å slette den gamle Feilmeldingen påstår at en annen person eller et program bruker mappen, men gir selvsagt ingen som helst informasjon om hvem/hvilket dette kan være. Har delt den på LAN, men fikk en melding før jeg flyttet den at den ikke ville kunne deles, så regnet med at det det skulle gå greit. Vet noen hvordan man finner ut hvilket program det er snakk om, og hvordan jeg får slettet mappen? Får ikke gitt den nytt navn en gang. Mappen heter forresten Politiske bilder. Kontrarevolusjonær spyware? :wink: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Fyr og Nero e.l og slett mappa derfra. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Du kan jo alltids starte opp i sikkermodus (eller hvadetnåheter) og slette den. Da burde det gå fint Lenke til kommentar
Blue Haze Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 trykk f8 i oppstarten, start kommandolinjen, og slett mappen derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå