Gå til innhold

BK: Portrett tett på

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Yes. Bildet er jo litt behandlet i PS, en svak oppskarping, sorthvit og et blått øye. Hva synes de høye herrer om dette da?

post-44035-0-84784700-1299799837_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svarer selv om jeg er en lav dame :whistle:

Dette fungerer ikke i det hele tatt for meg. Utsnittet blir helt feil på alle estetiske plan for min del og det blå i øyet er så lite definert at det bare adder til forvirringen, syns jeg.

Etterbehandlingsmessig syns jeg oppskarpingen gjør at bildet får et veldig flatt uttrykk.

EDIT: Typo

Endret av Speedsjarken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Takk for svar dere!! :)

Jeg har jo bevisst valgt dette utsnittet når jeg tok bildet. Vet at det bryter med alle "regler" for presantasjon av et bilde, men det var det som var liksom meningen min det da.. :) Nuvel, et nytt bilde ligger ved, og jeg ar endret litt på kontrastforholdene...

post-44035-0-91207600-1300200103_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke det fungerte. Hvis du kutter enda mer av bildet på venstre side sånn at hele øyet blir borte så synes jeg at resultatet blir bedre. Noe som tyder på at du har bommet en del her.

Eksperimenterign er bra så fortsett med det. Hva hvis du prøver det samme, men lar ansiktet titte fram bak et objekt sånn at det ser mer naturlig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...