Ehg3322 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bruker MBP, holder på å skaffe meg skjerm og har tastatur, men jeg trenger en mus. Jeg er ikke gamer, men jeg liker at jeg kan konfigurere knappene til mine bhov så det må være mer en venstre og høyre museknap. Jeg bruker pcen mye så jeg trenger en som sitter godt i hånden. Tenker litt på logitech mx revolution, men den er ganske dyr. Har noen noe forslag om mus sin sitter perfekt i hånden med gode konfigureringsmuligheter og som er tråløs. Lurer også på å kjøpe magic trackpaden, noen komentarer til det ?? Lenke til kommentar
Gr@nitt Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kan anbefale Edge 3200. dette er en "gamer mus", men du kan lagre 4 forskjellige profiler med makror. Den er dessverre ikke trådløs, men har aldri hatt en mus som sitter bedre i hånden. Lenke til kommentar
Ehg3322 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Hmm den var ikke så dyr heller, men den bør helst være trådløs Lenke til kommentar
Gr@nitt Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hmm den var ikke så dyr heller, men den bør helst være trådløs det kan være de lager den i trådløs. Er i alle fall veldig fornøyd. Kan bytte ut hele høyresiden av musen men 2 forskjellige finger "holder". En for 2 fingre oppå musa og en for 3 Lenke til kommentar
mr.saxy Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Du sier du ikke vil bruke så mye penger på mus men logitech performace mx er utrolig bra og er hvert pengene. Den har mange utrolig fine og nyttige knapper. http://www.logitech.com/no-no/mice-pointers/mice/devices/5845 Har hatt revelutiun musen også men performance ligger mye bedre i hånden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå