Bliv1n Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei, vurderer ommøblering i leiligheten, men skal det gå er jeg avhengig i å lage tv-benken selv for å få alt til å passe. Har gått til inkjøp av hobbyplater, 26 cm i bredden, 200 cm i lengden og 18 mm tykke. TV-benken vil bli 135 cm bred og 45 cm høy. Det vil bli montert avstiver på midten av tv-benken, samt de to rommene jeg da står igjen med vil bli delt opp slik at jeg da har 4 rom til plassering av utstyr. Da jeg ikke har behov for noe lagring eller utstyr i de to nederste rommene, tenkte jeg at det kunne bli en stemningskaper dersom jeg dekket til de rommene med frostet plexiglass/vanlig frostet glass med led (?) belysning bak. Viser til rask skissering i paint: Farge på lys er ikke nødvendigvis slik det blir. For å vise litt mer nøyaktig hva jeg mener, sjekk ut; Det jeg lurer på er hvilken type belysning jeg kan bruke får å dekke hele overflaten jevnt, samt tips om jeg bør vurdere noe annet en plexiglass? Helst billige alternativer. (Skal selcsagt være mulig å skru av belysningen) Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kjøp sånne led-lys å ha bak hele benken/Tv så det lyser opp bak veggen det er superfint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå