CoalPX Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Vet ikke om dette er riktig sted men men. Jeg har mye erfaring når det gjelder data og router. Har også en del innen for ipad og iPhone. Har litt lyst til å ha noe å gjøre på fritiden så jeg tenkte på å hjelpe de som trenger hjelp. Noen forslag til hvordan jeg kan få startet dette? Bør jeg ta ta betalt per gang eller tid? Trenger mange svar! Takk!;-) Lenke til kommentar
Gr@nitt Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvis det ikke er forum hjelp det er snakk om bør du opprette et enkeltmannsforetak. Så må du finne ut hvilke tjenester du ønsker å levere. Lykke til Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har mye erfaring når det gjelder data og router. For å være brutalt ærlig så høres det ikke slik ut. Men siden vi er så heldige at det aller meste av pc-problemer kan løses bare ved å lese feilmeldingen på skjermen, så kan det likevel være et potensiale. Man lærer fort når man må løse problemer, jeg hadde begynt med å hjelpe venner/familie/naboer, spørre om noen trenger hjelp. Evt henge opp en lapp på nærbutikken. Så lenge du ikke tjener så alt for mye penger vil dette gå som hobby, og ikke noe du trenger å tenke på å skatte for. (mener å huske at grensen går ved ca 40 000 og sannsynlighet for fortsatt inntekt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå