Eivdjo Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei og hopp! Etter mye kikking rundt om på nettet og etter og ha lest mange anmeldelser fant jeg i dag ut at jeg har lyst å prøve en laptop cooler. Valgene mine står mellom Cooler master NotePal Infinite og Cooler master NotePal U2. Hvilken av disse to ville dere ha kjøpt? Infinite ser mer "avansert" ut, men det enkle er jo ofte det beste! Noen som eventuelt har andre anbefalinger? Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Stor prisforskjell da? Mulig jeg tar feil, men det virker kanskje som du får mer konsentrert kjøling på Inifinite ettersom den har lukket bunn og rømningsvei for varm luft gjennom sluse. Du vil vel få undertrykk i skallet som drar varm luft ned og presser den ut gjennom slusa. Har du 15" laptop eller? Løsninga på Notepal U3 med muligheter for å legge maskina inne i kjøleren er jo genial. Denne er beregnet for 17"-19", men fungerer sikkert like bra til 15". Her vil plasskrav være med å bestemme. Lenke til kommentar
Eivdjo Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Finner U2 til 225 på komplett, og Infinite til 200 hos f.eks elartikler.no Infinite virker litt smartere ja. Jeg har Acer timelineX 3820tg, så er nok 13,3 tommer Og ja, løsninga til U2 og U3 er genial, men ser ikke ut som om infinte er noe problem å dra med seg heller akkurat. Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Spørs litt på byggekvalitet og da. U2 er aluminium? Og Infinite er delvis plast? Det blir en vurderingssak. Flytter du mye på pcn så er nok alu bedre, men har du den mest hjemme så er nok Inifinite bedre pga antatt bedre kjøling. Lenke til kommentar
Eivdjo Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Da var infinite kjøpt. Fantastisk fornøyd, den kjøler mer enn forventet og det må være det beste kjøpet mitt for litt over 200kr i år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå