Gå til innhold

LG Optimus X2, bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen erfaringer med LG X2 enda! Veldig få mennesker.

Valget er din personlighet! Stil og IQ nivå.

Men jeg har ikke prøvd HTC's nye Sense som har en del kjekke funksjoner som sporing og fjernsletting fra Sense. Dog dette er fullt mulig med andre mobiler. Feks jeg kan sende en tekstmelding til min søster med ordet GPS eller RING så ringer den selv i vibratormodus (hirr hirr) eller sender GPS koordinater hvis aktivert.

Skal du kjøpe telefonen i nærmeste fremmtid? Som feks trenger en mobil innen 1 måned?

Da er vell kanskje Optimus 2x noe artig valg!

Nokia N9 har jeg ikke peeeiling på. Annen enn muligens KJEKK Usb-Host mode og sikkert FM-Radio SENDER slik som N8.

Hadde bare N8 vært en androoid mobiiiil!

Du kan jo også tenke på kommende Samsungmobil! Husker ikke navnet. Men den skal visstnok være litt mer kjekkere enn optimus 2x.

Dog mener jeg og ha lest på GSM Arena at Samsungmobilen har USB-Host. Men vet ikke mer enn det... 1 Gigabyte ram også!

Optimus 2x har 512mb, etter at GPU og andre deler tar sin kake, sitter du igjen med rundt 380mb.

Samsungmobilen skulle visstnok komme ut med Tegra2 etter som ryktene sier grunnet mangel på deres egen CPU.

Men den samsungmobilen kommer vell ikke ut før i Mai, minimum!

Jeg personlig har allerede bestill Optimus 2x, har jo ventet siden Januar på mobilen.

Jeg er av den Nerdete typen. Jeg elsker og filke. Blir vell lei tilslutt. Men dog!

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...