chri-ot Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Hallo Jeg lurer på å begynne med et rollespill, jeg har så vidt vært borti sjangeren og er helt noob! De fleste av mine kompiser spille Warcraft eller WOW, det er uakutelt for meg fordi jeg vil ikke betale i måneden og Warcraft er for gammelt. Lurer på å skaffe meg Starcraft 2, hva tenker dere om det? Jeg skal spille på Mac, har mulighet til Windows, men jeg foretrekker mac som opperativ system. Er det både mac og windows på samme plate? (så det var skrevet under plattform)link Har ikke allverdens tid til å spille ettersom trening tar mye tid. Endret 10. mars 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Hei! Jeg vil ivertfall gjerne ha spilt starcraft 2 med deg. Vanlig versjonen av starcraft 2 støtter både windows og mac Anbefaler starcraft 2 Ps, er nesten helt ny selv. ^^ Endret 10. mars 2011 av lundern2k Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 SC 2 er ikke MMORPG Det er RTS-spill. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Starcraft er et strategispill, ikke mmorpg. EDIT: Ninja'd Endret 10. mars 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Hva er forskjellen? hehe er som sagt noob. Edit: Lundern, det kan vi gjøre om jeg skaffer det! Legger deg til som venn her på Diskusjon. Endret 10. mars 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hva er forskjellen? hehe er som sagt noob. MMORPG ER Massive Multiplayer Online Roleplaying RTS Er Real-Time Strategy game Svaret sier seg selv Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) aha! Hva er best da? Har dere noen anbefalinger til MMORPG? edit:(feil av meg) Edit2: Hva er WoW? RTS eller MMORPG. Endret 10. mars 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 aha! Hva er best da? Har dere noen anbefalinger til MMORPG? edit:(feil av meg) Edit2: Hva er WoW? RTS eller MMORPG. MMORPG Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Hva gjør man i multiplayer på RTS? Går man opp i level når man spiller singel player også? Så på noen filmer så har nå forstått hva man gjør på SC2. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hva gjør man i multiplayer på RTS? Går man opp i level når man spiller singel player også? Så på noen filmer så har nå forstått hva man gjør på SC2. Man starter med et hovedbygg og 5 byggere (tror jeg) så skal man høste mineraler (Penger kan man se på det som) for å bygge ting. Ganske avansert i starten, men artig når man får i gang hjernen^^ Det er et litt annerledes lvl system. Lvler ikke i SP (Singleplayer) men i MP (Multiplayer) så spiller man 8 matcher elns for å finne ut hvor god du er. De matchene du spiller etter de 8 matchene går ut på hvor god du er og motstanderne er på CA samme nivå. Spør om du ikke forsto noe her Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Tror jeg vipper mest mot SC2 nå, men finnes det noen bra MMORPG som er gratis å spille? Google vil bare gji meg WOW som eneste alternativ. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tror jeg vipper mest mot SC2 nå, men finnes det noen bra MMORPG som er gratis å spille? Google vil bare gji meg WOW som eneste alternativ. Tror runescape skal være det, men jeg misliker sterkt runescape selv, sååå. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Tror jeg vipper mest mot SC2 nå, men finnes det noen bra MMORPG som er gratis å spille? Google vil bare gji meg WOW som eneste alternativ. Tror runescape skal være det, men jeg misliker sterkt runescape selv, sååå. aha det spilte jeg på barneskolen Har bestemt meg for SC2, blir elkjøp i morgen! Så sant ingen klarer å overbevise meg om noen annet. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 aha det spilte jeg på barneskolen Har bestemt meg for SC2, blir elkjøp i morgen! Så sant ingen klarer å overbevise meg om noen annet. Da jeg kjøpte det på Gamestop så fikk jeg med et hjelpsomt blad til spillet helt gratis (Verdi 169) Så hvis du har en gamestop i nærheten så anbefaler jeg det. Er ikke sikker på om du får det der du er da. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Takk for tipset! ser ut som gamestop har kampanje med den boka. Får stikke oppom i morgen. Hvilken av de karakterne jeg kan velge mellom mener dere er best da? hehe Endret 10. mars 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det er ingen karakterer å velge mellom, det er ingen xp, og ingen skill-level. Det er et ranking system som matcher deg mot ca like gode spillere online, men det er også det eneste. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Takk for tipset! ser ut som gamestop har kampanje med den boka. Får stikke oppom i morgen. Hvilken av de karakterne jeg kan velge mellom mener dere er best da? hehe Terran, Protoss og Zerg. Terran er min favoritt og mest spilte "Team" Flimzes, kanskje han mente "Team" da han nevnte karakterer? Han har jo ikke kjøp det ennå. Jeg kan ikke spillet av meg selv helt ennå. Endret 10. mars 2011 av lundern2k Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Ja mente team, var ikke sikker på hva dere kalte det. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja mente team, var ikke sikker på hva dere kalte det. Tror det kalles RASE, men er ikke sikker. Jeg har aldri hatt bruk for ordet anyways Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Kom tilfeldig over Aion, noen som har spilt det? Det er MMORPG så vidt jeg har skjønt! ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå