Athlon Power Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Går det ann og få/kjøpe seg dette med privat ADSL fra telehor? BobboZ Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Nei,da må du ha bedrifts abonnemang. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Hvis jeg har router dah går det ann og sett opp routeren på en annen måte en ppp så den får fast ipo når den logger seg på? BobboZ Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Router kan ha fast IP mot WAN, problemet er at du får tildelt dynamisk IP fra Telenor når routeren logger seg på. Du kan prøve å sette opp en fast IP som du har f eks. 146.172.43.56 som er en Telenor IP. Problemet er om en annen bruker har fått denn IPen når du prøver å logge deg på da får du ikke kontakt med serveren. Du kan leie en IP av Telenor, men det koster mye bedrifts abonnement har mulighet for fast IP. Lenke til kommentar
T-C Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Athlon Power...se på dette http://www.dns2go.nu Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Det med og sette inn fat ip i router hørtes interresant ut hvordan gjør jegd et dah. hAR EN SMC BARRICADE ROUTER? bobboZ Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Har hatt samme ip hos nextgentel siden oktober nå jeg, skrur aldri av ruteren. Vet ikke hvordan telenor fungerer men de har vel et litt slitsomt opplegg? Er rimelig fornøyd med så lang lease tid på en ip:) Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Telenor har et påloggingssystem. Du må logge på med eget prog. Jeg har kjøpt meg en router fordi jeg vil dele til flere PC-er. Så lange routeren er kobølet til har du samme ip. Det jeg lurer på er hvordan an setter opp min SMC abbricade router til og ta fast op jver gangh den logger på. Vet at dette gåt ann men er ikkes ikker ppå hvordan man skal sette settingsene for og få gjort det Er det noen som hvet hvordan jegs akl stille inn=? BobboZ Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Har routerne HTML basert konfig oppsett er det ikke vanskelig. Bruker routeren telnet på du sette IP med en "NAT" entry. Jeg kjenner ikke til din router spesielt, men å konfigurere en router kan være noe probematisk spesielt om det er mye som sakl gjøres. Umulig er det ikke. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Ja debn har html oppsett så hva gjør jeg dah? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Har du en manual til routerne? Eller søk på navnet til routern + guide så finner du kasnkje noe. Prøv google.com Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Hva heter fast ip Static' eller Dynamic BobboZ Lenke til kommentar
Prox Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 for å være frekk i kjeften og liite objektiv: hva med å lære deg å skrive ? kanskje skrive litt saktere så du får med deg alle mellomrommene og sånt.. Da blir det lettere for de som skal hjelpe deg å skjønne problemet. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Virker som om de fleste som er intterisert til og HJELPE!!! skjønner det som står. BobboZ Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Virker som om de fleste som er intterisert til og HJELPE!!! skjønner det som står. BobboZ Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg har prøvd og sette inn alle connectiondataene i valget static ip på routeren men jeg får ikke connection. hva er galt? BobboZ Lenke til kommentar
andyp Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Høyst sannsynlig er Ip-adressen opptatt. har SMC Barricade ruter selv, og kjører fast-ip fra Halden.net. De hadde kampanje i januar hvor jeg fikk fast-ip med i prisen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå