Isbilen Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg har bæsja på leggen. I påvente av skikkelig tørk har jeg hatt liggende klar en vask i maskinen - trodde jeg. Da jeg tidligere i dag bestemte meg for at tiden var inne for å sette maskinen i gang, oppdaget jeg at jeg må ha gjort det og glemt det. Vasken må ha ligget der i minst en uke, og det lukter kjeller av den. Noen tips? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Prøv å kjør en runde til? Det er vel eneste tipset jeg har 2 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Kjør en runde til Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Har gått på en slik blemme selv og det er egentlig ikke annet å gjøre enn å kjøre den en gang til. Eventuelt lufte de litt ute etter en ny runde i vaskemaskinen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Tror det blir en runde med Omo, bakepulver, eddik og Vanish. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Ville tatt ut tøyet, hengt det til tørk, kjørt maskinen tom for å fjerne all lukt, og så kjørt vasken igjen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå