Isbilen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg har bæsja på leggen. I påvente av skikkelig tørk har jeg hatt liggende klar en vask i maskinen - trodde jeg. Da jeg tidligere i dag bestemte meg for at tiden var inne for å sette maskinen i gang, oppdaget jeg at jeg må ha gjort det og glemt det. Vasken må ha ligget der i minst en uke, og det lukter kjeller av den. Noen tips? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Prøv å kjør en runde til? Det er vel eneste tipset jeg har 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Har gått på en slik blemme selv og det er egentlig ikke annet å gjøre enn å kjøre den en gang til. Eventuelt lufte de litt ute etter en ny runde i vaskemaskinen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Tror det blir en runde med Omo, bakepulver, eddik og Vanish. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ville tatt ut tøyet, hengt det til tørk, kjørt maskinen tom for å fjerne all lukt, og så kjørt vasken igjen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå