Gå til innhold

Farmen 2011

Anbefalte innlegg

Farmen 2011 på Tv2 er i full gang, 3 sendinger i uken.

Virker ikke som det er noe fornyelse av konseptet, nytt sted og nye deltakere...ellers er alt likt.

Gaute synes å bruke manuskriptet fra i fjor.

Litt irriterende, men jeg kommer vel alikevel til å følge med.

Ser at noen av Farmen deltakerne har gitt intervjuer i media og har vel allerede røpet hvem som går seirende ut av lørdagens tvekamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen deltagere som kan likes denne sesongen. Denne sesongen kommer til å bestå av idiotiske mannfolk som leker tøffe ("største ørnen jeg har fanga hadde vingespenn på 248 og den fanga jeg med henda!") og kvinnfolk som konstant griner og syter.

Videre synes jeg at de kan bytte ut Gaute. Jeg er så lei denne fyren. Denne reka lirer av seg patetiske utsagn, forstyrrer de som prøver å fortelle om noe, og går rundt og tror at han har store muskler. Og den genseren hans burde vel vært kasta for lenge siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen deltagere som kan likes denne sesongen.

Det er flust av idioter i reality- verdenen. Men Kim Å. vet jeg er en vanvittig morsom fyr. Ettersom de viser mer av ham, mao får "mer tid" foran kamera, vil dette være et friskt pust tror jeg.

Ellers er det kranglefanter og gaulekjærringer på tv.

NRK <3

Endret av FlinkeFreddy
Lenke til kommentar

Det som slår meg i år, er egentlig bare at jeg har sett alt sammen før. Hele sesongen kommer til å bli en serie reprisesendinger fra årene før, bare med nye sytpeiser til å ta over for de som gikk lei i fjor. De skal komme opp med en bra fantastisk tvist på årets sesong for at jeg skal orke å følge med... Det finnes jo grenser for hvor mange ganger det samme konseptet kan resirkuleres uten å ende med å bli kjedelig.

Lenke til kommentar

TV2 har reklamert med at det er et innslag om Bjørnar på God Kveld Norge i kveld. Ikke vanskelig å skjønne at det betyr at han, ikke overraskende, taper kveldens tvekamp.

Genialt, TV2!

Tv2 har tidligere år også tabbet seg ut med å røpe handlingen i forkant. De skal melke kua for det den er verdt....og dermed ødelegger de spenningen for seerne.

I år så er også farmens deltakere veldig synlige i mediene, de blir intervjuet om oppholdet på Farmen og indirekte avslører hva som skjer videre.

Merkelig opplegg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det som slår meg i år, er egentlig bare at jeg har sett alt sammen før. Hele sesongen kommer til å bli en serie reprisesendinger fra årene før, bare med nye sytpeiser til å ta over for de som gikk lei i fjor. De skal komme opp med en bra fantastisk tvist på årets sesong for at jeg skal orke å følge med... Det finnes jo grenser for hvor mange ganger det samme konseptet kan resirkuleres uten å ende med å bli kjedelig.

Kveldens episode med første tvekamp viste at det er prikk likt tidligere år. Gaute har akkurat de samme replikkene, tvekampene er identiske.

Bøndenes tur på markedet er gørrkjedelig.

I tillegg forsvant den største profilen ut ikveld.

Tror ikke jeg gidder å følge med videre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Merkelig nok så undrer jeg på om jeg skal se litt på farmen etter som tiden går, Ståle Bjørnvåg hadde jeg som offiser under førstegangstjenesten og gikk i klasse sammen med lillesøsteren til Synne Bolstad.

Nysgjerrig, hvilken del av forsvaret hører han under?

Lenke til kommentar

Merkelig nok så undrer jeg på om jeg skal se litt på farmen etter som tiden går, Ståle Bjørnvåg hadde jeg som offiser under førstegangstjenesten og gikk i klasse sammen med lillesøsteren til Synne Bolstad.

Nysgjerrig, hvilken del av forsvaret hører han under?

Når jeg var inne så tilhørte han Panserbataljonen, nærmere bestemt Esk5 som hadde med alt av forsyninger Panserbtl.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg hadde håpet at Ståle skulle komme langt, men nå holder jeg en knapp på kjerringa hans. (husker ikke hva hun heter)

Hvem var det som røk ut på lørdagen, og hvordan? har ikke fulgt så nøye med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...