Mariehelene Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 morsomt at du tror noe som er helt feil før har jeg bare questa..ingen instancer ellernoe..først nå har jeg begynt med det og da er det ikke normalt at man veit alt med en gang Lenke til kommentar
sLR Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det faktum at jeg hadde ca 3,5 ganger så mye mer dps en deg, i lvl 60 på bosser som f.eks patch, så er det ikke rart man trur du har ebayet. Kjører man rundt i fult brutal gear, så bør du også ha en viss anelse om hvordan du faktisk gjør noe dps / ingame iq. Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Da er vel du bedre enn meg da Lenke til kommentar
sLR Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Poenget er at du har greit mange fler offensive abilities i lvl 75 + bedre gear, en lvl 60. Men som de andre her sier, les en guide, det tar deg virkelig ikke mer enn 5min på google. Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 har gjort det siden sist Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Hvorfor gjør du egentlig heroic? De jeg har lvl opp har jeg aldri gjort heroic før jeg ble max lvl. Random dungeon hele veien til 80(85) de gangene jeg har lvl opp en character. Endret 14. mars 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 helt enkelt fordi jeg vil ha achievments Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvor mye dps gjør du nå? Ser du har vært i noen dungeons ifølge armorysiden din. Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Bedre enn det jeg gjorde hvertfall Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hva heter addon du bruker for å registrere hvor mye damage/dps du gjør? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Lurte egentlig på hva TS brukte, men hvis du vet at det er recount så. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Kan umulig ha 240 dps? sikker på at det ikke er det det står på character dritten din da? Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Kan umulig ha 240 dps? sikker på at det ikke er det det står på character dritten din da? det er umulig å gjøre 240 dps på lvl 75. uansett hvor crappy gear eller knowhow du har. får mer enn det med bare autoshoot. 240 dps er det som står på charactersheeten... ellers hadde han ikke samtidig listet opp weapondamage. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 jeg spilte min hunter-alt til lvl 85 og vel så det før jeg var klar over at Core Hound hadde Heroism Men bevares jeg satt også med spreadsheets og finregna på upgrades og gem på min lock en gang. Nå bruker jeg mindre tid på det og nøyer meg med å være gjennomsnittlig Men for hunter http://www.wow-petopia.com/ digg side om pets Jeg liker denne for alt annet: http://huntsmanslodge.com/ Elitistjerk så klart bra, men kjedelig Lenke til kommentar
Everket Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 hvordan i alle dager greier man komme seg til level 75 og fortsatt være så TOTALT uvitende i hvem skills man skal bruke og hva slags gear som er bra? retter meg selv i og si "trudde jeg hadde sett alt" dette stinker av kjøpt ferdig levla konto Jeg synes egentlig det er verre at en bruker fra 2004 skriver hvem skills :!: Beklager det var bare veldig morsomt for meg. Og det har vel heller ikke så mye å si om han har kjøpt characteren eller ikke. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 hvordan i alle dager greier man komme seg til level 75 og fortsatt være så TOTALT uvitende i hvem skills man skal bruke og hva slags gear som er bra? retter meg selv i og si "trudde jeg hadde sett alt" dette stinker av kjøpt ferdig levla konto Jeg synes egentlig det er verre at en bruker fra 2004 skriver hvem skills :!: Beklager det var bare veldig morsomt for meg. Og det har vel heller ikke så mye å si om han har kjøpt characteren eller ikke. Gramatisk feil er det ikke noe poeng å henge seg opp i. Greit om han har kjøpt en konto, men da bør han informere om det (her på forumet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå