Gå til innhold

mer dps - hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det faktum at jeg hadde ca 3,5 ganger så mye mer dps en deg, i lvl 60 på bosser som f.eks patch, så er det ikke rart man trur du har ebayet.

Kjører man rundt i fult brutal gear, så bør du også ha en viss anelse om hvordan du faktisk gjør noe dps / ingame iq.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan umulig ha 240 dps?

sikker på at det ikke er det det står på character dritten din da?

det er umulig å gjøre 240 dps på lvl 75. uansett hvor crappy gear eller knowhow du har. får mer enn det med bare autoshoot.

240 dps er det som står på charactersheeten... ellers hadde han ikke samtidig listet opp weapondamage.

Lenke til kommentar

jeg spilte min hunter-alt til lvl 85 og vel så det før jeg var klar over at Core Hound hadde Heroism :p Men bevares jeg satt også med spreadsheets og finregna på upgrades og gem på min lock en gang. Nå bruker jeg mindre tid på det og nøyer meg med å være gjennomsnittlig :D

Men for hunter http://www.wow-petopia.com/ digg side om pets

Jeg liker denne for alt annet: http://huntsmanslodge.com/

Elitistjerk så klart bra, men kjedelig :p

Lenke til kommentar

hvordan i alle dager greier man komme seg til level 75 og fortsatt være så TOTALT uvitende i hvem skills man skal bruke og hva slags gear som er bra?

retter meg selv i og si "trudde jeg hadde sett alt"

dette stinker av kjøpt ferdig levla konto

Jeg synes egentlig det er verre at en bruker fra 2004 skriver hvem skills :!:

Beklager det var bare veldig morsomt for meg. Og det har vel heller ikke så mye å si om han har kjøpt characteren eller ikke.

Lenke til kommentar

hvordan i alle dager greier man komme seg til level 75 og fortsatt være så TOTALT uvitende i hvem skills man skal bruke og hva slags gear som er bra?

retter meg selv i og si "trudde jeg hadde sett alt"

dette stinker av kjøpt ferdig levla konto

Jeg synes egentlig det er verre at en bruker fra 2004 skriver hvem skills :!:

Beklager det var bare veldig morsomt for meg. Og det har vel heller ikke så mye å si om han har kjøpt characteren eller ikke.

Gramatisk feil er det ikke noe poeng å henge seg opp i.

Greit om han har kjøpt en konto, men da bør han informere om det (her på forumet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...