QUiPS Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei. Leter etter et program der man kan lage remixer/dupstep sanger. Trenger ikke å være gratis. BTW har "FL Studio" . Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 FL studio er et rimelig greit utgangspunkt, hva er det du mangler? Du vil gjerne trenge en vst (virtual synth) for å få passende lyder, de som følger med kan fort bli ensformige. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Ja, har lyst på flere loops noen ide til hvilken? Hva mener du med rimelig utganspunkt. Finnes det noe som er bedre? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ville tatt en kikk på Lennar Digital Sylenth 1. Koster 139 €, men er absolutt verdt det. Kan lage utrolig mye stilig og er enkelt å få til "wob" effekten som kjennetegner dubstep tracks. 1 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Ty skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Ohm Force Ohmnicide: Melohman 79$ Er et must etter min mening, kan lage mye rått med den plug-in'en. Og Karma FX er genialt for å styre hvor "sterk" bassen er etter Drum-linen, til dubstep kan du lage mye sykt ved hjelp av denne Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Har man FL Studio kan man få til mye kun ved bruk av den såkalte 3xOsc også. Selv bruker jeg den en del, men NI Massive er best på wobbles. Her er et eksempel på en låt jeg jobber med http://soundcloud.com/skurk-1/dubstep3 - Første drop(0:41) er kun 3xOsc mens andre droppen(1:22) er Massive. Du bør også skaffe deg en Bitcrushe som du kan legge på som effekt. TAL Bitcrusher er gratis og super! Hook meg gjerne opp på face om du trenger tips. pm Endret 15. april 2011 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå