guak Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kjøpte idag en 32 tommer HD TV fra Samsung. Koblet den til min xbox 360 og har prøvd både komponent kabel og hdmi kabel, men kvaiteten blir helt sinnsykt dårlig. Trenger hjelp! takk for alle svar. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Du skriver "delay"... Hva er det som blir sinnsykt dårlig? Bilde? Lenke til kommentar
guak Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Ja, bildet blir hakkete og det virker som ting ikke helt kommer frem, liksom. Selvom jeg har full hd tv, så er det bare 1024 x 768 som gir ok kvalitet, men 720 og 1080 gir møkk kvalitet. Hat rpøvd på 3 forskjellige tver, og er det samme på alle sammen. Kan det være xboxen min? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Siden du får samme effekt på flere tv-er tyder det på at x-box er problemet. Legg eventuelt ut noen screenshots slik at folk kan se hvor hakkette grafikken er. Da er det lettere å gi tips eller en fornuftig forklaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå