Gunfreak Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Si at du har uendlig plass, evig med pennger til mat osv, og du kunne garantere et rikt og fullt liv for dyret, og du kunne velge hvilket som helst dyr å ha som "hus" dyr, Hvilket ville det være for deg. For meg må det være en elefant, indisk da det er litt lettere å holde kontrol på, og det måte være en hun, så vi ungår ubehagligeter når hannene går i Musth. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Elefant faktisk, jævlig mye dritt å ta seg av! Jeg ville hatt en mogwai! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg vil ha så mange..! :!: Om jeg bare kunne valgt en, ville jeg hatt en tam hvit tiger med striper som man kan ri på. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ville hatt en vill løve som KUN lystret og var snill mot meg og min familie. Da hadde jeg også spart abonementet til Sector Alarm Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Elefant faktisk, jævlig mye dritt å ta seg av! Jeg ville hatt en mogwai! Skal jeg ha en elefant, ville jeg så klar bod på en ranch der dne kunne drite så mye den ville uten at jeg måtte plukke opp noe som helst. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg vant akkurat tråden. og ikke kom her og si du ikke elsker denne lille furry skapningen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Søt, men et så lite pattedyr vil ikke leve mange måneder/år. Min elefant vil i hvertfall leve 60-70år, lengre enn jeg vil leve nå, 70 år vil jeg være 95 og det blir jeg ikke, så da vil elefanten min sørge over meg, og ikke jeg over den Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 En hval. Siden de er så intelligente! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ville hatt noe hester, og hund. Eksotiske dyr hører ikke hjemme i fangenskap mener jeg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ville hatt noe hester, og hund. Eksotiske dyr hører ikke hjemme i fangenskap mener jeg. Ikke ta alt så seriøst, dette er jo en tråd hvor man kan bare komme med hva som helst, og i starterinnlegget så skriver h*n uansett: ''Si at du har uendlig plass, evig med pennger til mat osv, og du kunne garantere et rikt og fullt liv for dyret, og du kunne velge hvilket som helst dyr å ha som "hus" dyr. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg mener bestemt at mitt dyr vant prisen over alle priser Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Pygmyjerboaen ser ut som en blanding av roborvski og gerbil.. Vil ha en islandshest som jeg ikke trenger å stelle :!: For øyelikket leter jeg etter en dobbelrex rotte og en sphynx da, hinthint. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Da ville jeg hatt en utrolig stor gorilla, som ikke bare var lydig og stor men også beskyttet meg. Den ville fått navnet Bruno! Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Et eller annet kattedyr, sjimpanse eller rev tror jeg. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 En hest og masse løver og tigere Alle er venner selvfølgelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=df6bvrMf1pU&NR=1 Cookie rules.... http://www.youtube.com/watch?v=PBUn8mqkm0U Cobra som ikke saa bra...... Endret 22. april 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå