Rank_1 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 hater å lage enda en T610 tråd.. menmen... har lagt merke til at man kan legge til lydeffekter når man skriver en vanlig sms, noen som vet hvor jeg kan finne disse utenom når jeg skriver melding, og eventuelt slette dem eller litt mer sannsynlig: bruke dem som f.eks meldingsvarsler og slike ting? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 t610 bruker ems for å skrive smser ems er rett og slett sms med noen morsomme ekstrakoder gjemt inni der. eller for å si det på en annen måte så er det mms i svart kvitt og mobilnettet tror de er vanlige smser (noe litt eldre mobiler også gjør). ems betyr enhanced message system btw... tror nok ikke du kan slette de lydene, men så tror jeg heller ikke de tar opp mye plass. virker faktisk som om de er kunn for bruk i ems sammenhenger... Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 takk! Det med sletting ekke så farlig, men hadde vært gøy å kunne bruke lydene til andre ting og da, likte drumrollen og sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå