Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

blomsterblader?


Anbefalte innlegg

jeg skulle funnet et sted jeg kunne funnet rimelige blomster som jeg kunne brukt. Skal egentlig bruke disse blomstene til å legge bladene i en seng ved en romantisk anledning/overraskelse. Men jeg vil helst ikke bruke altfor mye penger på disse, så lurer på om noen kan hjelpe meg ved hva de fineste blomstene til rimeligst pris ville vært? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg skulle funnet et sted jeg kunne funnet rimelige blomster som jeg kunne brukt. Skal egentlig bruke disse blomstene til å legge bladene i en seng ved en romantisk anledning/overraskelse. Men jeg vil helst ikke bruke altfor mye penger på disse, så lurer på om noen kan hjelpe meg ved hva de fineste blomstene til rimeligst pris ville vært? :)

Skal man gjøre slikt, så er det roser som gjelder. Kan ofte finnes rimelig på dagligvarebutikker. Så eksempelvis 10 roser til 50 kroner på Coop Prix her om dagen. Blir mange blader av det.. :)

 

Edit: Og for guds skyld ikke vis dama denne tråden! :no: Ordene "rimelig" og "vil ikke bruke altfor mye penger" klinger dårlig når man snakker om romantikk. :thumbdown:

Endret av Ghazaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...