furiousanimal Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 jeg skulle funnet et sted jeg kunne funnet rimelige blomster som jeg kunne brukt. Skal egentlig bruke disse blomstene til å legge bladene i en seng ved en romantisk anledning/overraskelse. Men jeg vil helst ikke bruke altfor mye penger på disse, så lurer på om noen kan hjelpe meg ved hva de fineste blomstene til rimeligst pris ville vært? Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) jeg skulle funnet et sted jeg kunne funnet rimelige blomster som jeg kunne brukt. Skal egentlig bruke disse blomstene til å legge bladene i en seng ved en romantisk anledning/overraskelse. Men jeg vil helst ikke bruke altfor mye penger på disse, så lurer på om noen kan hjelpe meg ved hva de fineste blomstene til rimeligst pris ville vært? Skal man gjøre slikt, så er det roser som gjelder. Kan ofte finnes rimelig på dagligvarebutikker. Så eksempelvis 10 roser til 50 kroner på Coop Prix her om dagen. Blir mange blader av det.. Edit: Og for guds skyld ikke vis dama denne tråden! Ordene "rimelig" og "vil ikke bruke altfor mye penger" klinger dårlig når man snakker om romantikk. Endret 12. mars 2011 av Ghazaa Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Samme pris på Plantasjen, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå