rubbels94 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei! Jeg lurer på om noen vet om noen filmer som er sinnsykt skumle, altså at man skvetter, greit hvis de ikke er skumle, men da man må man kunne skvette skikkelig Det er samme hvilken sjanger filmene er i bare man skvetter De to siste skmle filmene jeg så var to thrillere: The hitcher og Vacancy 1. De var sånn passe skumle, plutselig dukket det opp folk, plutselige lyder osv. Kanksje ikke de beste skrekkfilmene, men det var nok i dem til at man skvatt til Håper noen vet om noen Mvh rubbels94 Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg antar at du vil a hylende jenter som hopper opp i fanget ditt? The Grudge kanskje? Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg antar at du vil a hylende jenter som hopper opp i fanget ditt? The Grudge kanskje? hehe, ja kanskje det Sett filmen, men takk allikevel Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Paranormal activity kan jo anbefales, du skvetter kanskje litt av den men det er mest en ubehagelig følelse du får av filmen. Dead silence er jo en grei skrekk film og. Texas chain saw massacre? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er ikkje mange filmar som er veldig skremmande egentlig. Dei fleste går meir på at det er blod, død og skal være ekkelt. Det er stemningen som gjev ein god skrekkfilm. Dei eg kjem på i farten er The Orphanage og Event Horizon. Skrekkfilmar må sjølvsagt sjåast i eit mørkt rom med høg lyd. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 The Shining - skikkelig grøsser med Jack Nicholson på sitt beste!!! 1 Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Takk for gode svar skal nok sjekke ut noen av filmene Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Filmen "Rec" har en del skvettescener. Og "Misery" har en skummel stemning. Lenke til kommentar
o2man Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Event Horizon er en film jeg også vil anbefale Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 http://www.imdb.com/chart/horror Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 http://www.imdb.com/chart/horror Denne var smart takk Lenke til kommentar
Alli1991 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Slå av lyset og sku opp lyden. The Strangers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå