Auroron Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 hei og hå! For det første, er ikke helt sikker om dette er riktig sted å poste dette, men verdt et forsøk! Og vil bare gjøre det klart at dette er IKKE tråden å diskutere musikken til Deadmau5, ta det til musikkforumet! Deadmau5 wikipedia Bilde av masken Jeg har da bestemt meg for at jeg vil anskaffe en deadmau5 maske, enten om jeg lager den selv eller kjøper en ferdiglaget (som ikke er spessielt billig fra utlandet). Grunnen til dette er fordi det er mange kostymefester rundt hjørnet, og vil da ta meg ut som Deadmau5! Og hvem vet, det er en knapp sjangse for at Deadmau5 tar turen innom Hove Festivalen i år, og da skal jeg være klar med masken! Men har noen her noen erfaring i det hele tatt med dette? Det aller meste av info jeg finner er amerikansk, og tar da for seg materialer som jeg ikke får tak i så lett, så om noen nordmenn har laget en, så trenger jeg din hjelp! Har ikke laget noe sånt som dette før, men med tanke på alle guidene som finnes, så tror jeg med nok tolmodighet og hjelp skal jeg nok få dratt denne i land! Trenger all den hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) kan legge til at Deadmau5 kommer til Hovefestivalen i år, så da trenger jeg deadmau5 hjelm enda mer! Endret 11. mars 2011 av Auroron Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Om jeg ikke husker feil, så mener jeg at Deadmau5 sa i et intervju at prototypen av hans berømte hjelm var basert på en motorsykkelhjelm. Derfor, hvis du tilfeldigvis har en motorsykkelhjelm liggende kan du anvende denne og se hvor det bærer hen. Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Har en ekstra motorsykkelhjelm liggende faktisk, så kan alltids prøve å lage noe ut i fra den. Jeg synes ikke motorsykkelhjelmer er veldig behagelige å på over lengre tid, men det er jeg villig til å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå