Megaoctane Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Har skaffet meg en synology DS211j. Denne er satt opp i et kontor og kobler seg til en d-link switch, som igjen kobler seg til internett kontakt i veggen. Hvordan kan jeg sette opp NAS'en til at man kan få tilgang til den fra et annet sted? f.eks. skole eller jobb? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kjenner ikke dette naset men jeg tipper at den kan settes opp som ftpserver. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Du kan sette den opp med DDNS, sjekk hvordan under Hjelp i web-grensesnittet. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Takk skal sjekke det ut imorgen. Har ikke tilgang nå. Ps! DDNS, da må jeg ha noe form for DNS adresse? Er det noe sted man kan få det gratis? Har domene på one.com, har min domeneleverandør noen slik løsning? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 One har nok ikke dette. DDNS-navn kan skaffes gratis fra feks dyndns. Alt står egnentlig i Hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå