Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows 7 Freeze & Crash


Anbefalte innlegg

Morn, nettopp skaffet ny pc og installert windows 7 ultimate... men jeg har ett lite problem. prøver jeg og boote fra harddisken som nr.1 i BIOS fryser windows med engang... men hvis jeg har dvd rom som nr.1 og hdd som nr2 så funker det. men det kræsjer eller fryser etter en liten stund. sjekket eventlog og det virker som det er noe som heter kernel power som får det til og kræsje/fryse, legger ved ett bilde.

 

2gange så fikk jeg blue screen og det sto mye rart, og dumping physical memory, altså ram hvis jeg ikke tar feil?

vil dere vite specs så si ifra ;)

post-233326-0-17481100-1299777066_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morn, nettopp skaffet ny pc og installert windows 7 ultimate... men jeg har ett lite problem. prøver jeg og boote fra harddisken som nr.1 i BIOS fryser windows med engang... men hvis jeg har dvd rom som nr.1 og hdd som nr2 så funker det. men det kræsjer eller fryser etter en liten stund. sjekket eventlog og det virker som det er noe som heter kernel power som får det til og kræsje/fryse, legger ved ett bilde.

 

2gange så fikk jeg blue screen og det sto mye rart, og dumping physical memory, altså ram hvis jeg ikke tar feil?

vil dere vite specs så si ifra ;)

 

Dette problemet høres veldig likt ut som det jeg har at the moment. står det Stop: 0x0000000A (0x0000000008 etv etc ? På error meldingen ( Blue screen)

Endret av Dennis12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...