Slettet--- Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Morn, nettopp skaffet ny pc og installert windows 7 ultimate... men jeg har ett lite problem. prøver jeg og boote fra harddisken som nr.1 i BIOS fryser windows med engang... men hvis jeg har dvd rom som nr.1 og hdd som nr2 så funker det. men det kræsjer eller fryser etter en liten stund. sjekket eventlog og det virker som det er noe som heter kernel power som får det til og kræsje/fryse, legger ved ett bilde. 2gange så fikk jeg blue screen og det sto mye rart, og dumping physical memory, altså ram hvis jeg ikke tar feil? vil dere vite specs så si ifra Lenke til kommentar
ismokekush Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Morn, nettopp skaffet ny pc og installert windows 7 ultimate... men jeg har ett lite problem. prøver jeg og boote fra harddisken som nr.1 i BIOS fryser windows med engang... men hvis jeg har dvd rom som nr.1 og hdd som nr2 så funker det. men det kræsjer eller fryser etter en liten stund. sjekket eventlog og det virker som det er noe som heter kernel power som får det til og kræsje/fryse, legger ved ett bilde. 2gange så fikk jeg blue screen og det sto mye rart, og dumping physical memory, altså ram hvis jeg ikke tar feil? vil dere vite specs så si ifra Dette problemet høres veldig likt ut som det jeg har at the moment. står det Stop: 0x0000000A (0x0000000008 etv etc ? På error meldingen ( Blue screen) Endret 10. mars 2011 av Dennis12 Lenke til kommentar
ferskvare Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Step 1: Slutt med å lage doble tråder. Step 2: Kjøp original Windows (en tusenlapp har du råd til når du kjøper NZXT kabinett) Step 3: Installer den originale Windows du nå er stolt eier av. Step 4: ?????????? Step 5. Profit Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Step 2: Kjøp original Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå