Kaarerekanraadi Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jaaaaaaa! 36 tommer er jo fortsatt en del da. Men det er lenge siden det gikk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Gratulerer, du fikk meg til å føle meg mye bedre om meg selv siden jeg får igjen 33 tommer Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Gratulerer, du fikk meg til å føle meg mye bedre om meg selv siden jeg får igjen 33 tommer Det kommer jo litt an på kroppsformen ellers også da. Ikke bare mengden fett...... Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Gratulerer Hvordan størrelse brukte du til vanlig før? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Gratulerer Hvordan størrelse brukte du til vanlig før? 38 eller 54-56 Det var vel sånn at jeg lot være å kneppe igjen også og brukte belte sammen med lang genser for å skjule problemet. Det gjør noe med verdigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå