Aggex Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Eg har ein intel pentium4 2.4 GHz CPU som kommer opp i 56 c* når eg spiller og er nede i 47-48 vanlig. Har ei kabinettvifte. burde eg prøve med kjølepasta? Resten av maskina: maxtor 120 gig +80 gig radeon 9700pro asus p4s8x 512 ram suntec kabinett(bare plass til to xtra vifter) gamesurround 7.1 + strømforsyning på 230v Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Ingen ting å beskymre seg for, helt normalt Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Kjølepasta er et must! Kjøp Arctic Silver 3 fra microplex.no. Men temperaturen er jo ikke faretruende høy. Så lenge maskinen er stabil gjør det ikke noe at CPU tempen er opp mot 60 grader. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 så lenge du ikke opplever at maskinen er ustabil eller slå seg av er det ingen grunn til å være redd. Så vidt jeg vet har ikke du opplevd noen av de tingene så da er du helt trygg. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 maskina har faktisk slått seg av uten grunn eit par ganger. :-? men eg får prøve med litt kjølepasta(skreiv akkurat ut guide om hvordan legge på pastaen frå overklokking.no) takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå