kotox Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 når dukker den opp da? Hva er egentlig forskjellen på de to? hehe Eller du kan ta HTC Incredible S som han duden oppe sa. Men siden kamera er litt viktig for deg synes jeg Desire HD er bedre der. Ifølge specsa har vel Incredible S akkurat samme kamera som Desire HD? I alle fall likt antall pixler, 8. Edit: Megapixler, selvsagt ... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Eller du kan ta HTC Incredible S som han duden oppe sa. Men siden kamera er litt viktig for deg synes jeg Desire HD er bedre der. Ifølge specsa har vel Incredible S akkurat samme kamera som Desire HD? I alle fall likt antall pixler, 8. Edit: Megapixler, selvsagt ... Jaja, men begge mobiltelefonene har sine fordeler og ulemper. Men synes HTC sine mobiler har blitt ekstremt bra den siste tiden nå Lenke til kommentar
kotox Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Blir nok Desire HD, thanks to bloodyDestiny! Thanks! hehe Eller du kan ta HTC Incredible S som han duden oppe sa. Men siden kamera er litt viktig for deg synes jeg Desire HD er bedre der. Ifølge specsa har vel Incredible S akkurat samme kamera som Desire HD? I alle fall likt antall pixler, 8. Edit: Megapixler, selvsagt ... Jaja, men begge mobiltelefonene har sine fordeler og ulemper. Men synes HTC sine mobiler har blitt ekstremt bra den siste tiden nå Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Blir nok Desire HD, thanks to bloodyDestiny! Thanks! hehe Yay No Problem. Min jobb å få folk til å kjøpe den rette mobilen vettu Lenke til kommentar
SteamWaves Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Kan nevne at kamera fikk en stor oppdatering i 1.72 firmwaren som ble sluppet i etterkant av lansering som gjorde kamera mye mer responsivt, og økte kvaliteten for bruk av både kamera og video. edit: kan nevne noen av mine erfaringer. Avspilling av musikk er helt fantastisk takket være srs og dolby, selv syns jeg srs gir en ny dimensjon av kvalitet dersom du har ørepropper eller lignende av høy kvalitet. Dessverre er ikke høyttaleren på noe å skryte av, sammenlignet med andre telefoner er den betraktelig dårligere. Mange klager på batteri, selv har jeg ingen problemer og batteriet varer rundt 2 dager med moderat bruk av samtaler, sms, wifi og musikk. Det tar litt tid før batteriet når sin fulle kapasitet så batteriforbruk i starten vil kunne føles veldig høyt. Ellers liker jeg den store skjermen som er meget responsivt med HTC sense brukergrensesnittet. Endret 10. mars 2011 av SteamWaves Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Konge på alt uten batteritid og kamera som er på linje med iphone4. Kjører Android 2.3 og telefonen er skikkelig responsiv og RASK. Var selvsagt rask med 2.2 og, men 2.3 er og ser bare bedre ut. Dette er min dom etter å ha hatt telefonen siden 30.desember Endret 10. mars 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Konge på alt uten batteritid og kamera som er på linje med iphone4. Kjører Android 2.3 og telefonen er skikkelig responsiv og RASK. Var selvsagt rask med 2.2 og, men 2.3 er og ser bare bedre ut. Dette er min dom etter å ha hatt telefonen siden 30.desember Kameraet er ikke ett av de dårlige. HD skjerm med 720p. Er ikke dårlig. Men seff er 1020p bedre, men er veldig fornøyd med DHD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå