Gå til innhold

HTC Desire HD. Pro & cons?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer sterkt kjøpe Desire HD, men noen synspunkter fra folk som har den??

Hørt i tester at filmkamera er dårlig, hakker! Men stemmer dette egentlig?

Og vurdert Nokia N8, men KUN pga bedre kamera...HTC frister pga OS etc...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

testen på dinside.no sier noe annet. filmet et klipp der og la ut på youtube, det hakket forferdelig når han flyttet kamera rundt...hmmm

Har du Desire HD selv? hva mener du? :)

Hæ?? Filmkamera er dårlig?? Ikke i nærheten! 720p uten en dritt hakking ;)

Lenke til kommentar

OK!

Hvordan er den ellers da i generelt bruk? Har den mye funksjoner og greier?

Har DHD selv, men merker ikke noe til den hakkingen som testen viste. Godt mulig testeksemplaret hadde den mye omtalte init buggen.

Men det vanlige kameraet er ikke blant de beste...

Lenke til kommentar

OK!

Hvordan er den ellers da i generelt bruk? Har den mye funksjoner og greier?

Har DHD selv, men merker ikke noe til den hakkingen som testen viste. Godt mulig testeksemplaret hadde den mye omtalte init buggen.

Men det vanlige kameraet er ikke blant de beste...

Hvis du liker stor skjerm og ikke så alt for god batteritid er den sikkert fin

Lenke til kommentar

Litt viktig, men...den virker som den har så mange andre positive ting?

Android kontra symbian 3 hos nokia...

Har hatt DHD siden før jul. Er kameraet viktig for deg anbefaler jeg ikke å kjøpe den.

Lenke til kommentar

testen på dinside.no sier noe annet. filmet et klipp der og la ut på youtube, det hakket forferdelig når han flyttet kamera rundt...hmmm

Har du Desire HD selv? hva mener du? :)

Hæ?? Filmkamera er dårlig?? Ikke i nærheten! 720p uten en dritt hakking ;)

Jepp. Har den selv. Har aldri opplevd hakking. Sikkert bare på mobilen DinSide testet. Har sett testen selv. Gjorde det før jeg kjøpte mobilen. Kan ikke huske at jeg leste på mange andre sider at kamera hakket.

Men tror det var Amobil sin kommentar. Kommentaren var slik: Denne mobilen er best. Punktum.

Jepp. Og over den setningen var det et bildet av min kjære HTC Desire HD (ikke min mobil, men samme modell :D)

PS. Nyeste versjonen av Android er 2.3. Desire HD kjører 2.2.1 men det har blitt bekreftet at Desire HD skal få 2.3 innen Juni. Altså så har sikkert mange 2.3 om en to månders tid.

Uansett er dette den perfekte mobilen for meg og jeg ville ha anbefalt den mer enn noen annen mobil. Også mer enn iPhone 4. (På mange tester fikk begge mobilene lik karakter, men på en je ghar sett på og noen engelske fikk Desire HD bedre :) )

Lenke til kommentar

nei ikke sant! Alle slakter batteri, men herregud, DET kan da ikke bestemme om en mobil er bra eller ikke?

Jeg putter i lader hver kveld uansett, så null problem! :)

Kameraet er godt nok det. Bedre enn de fleste andre mobiler. 720p og det som gjør det bedre (særlig å se videoer på youtube etc.) er at skjermen er stor. Men det gjør jo at batteriet slaktes kjapt. Om du bruker den mye må du nok lade den hver kveld, men det er ikke noe problem for meg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

nei ikke sant! Alle slakter batteri, men herregud, DET kan da ikke bestemme om en mobil er bra eller ikke?

Kameraet er godt nok det. Bedre enn de fleste andre mobiler. 720p og det som gjør det bedre (særlig å se videoer på youtube etc.) er at skjermen er stor. Men det gjør jo at batteriet slaktes kjapt. Om du bruker den mye må du nok lade den hver kveld, men det er ikke noe problem for meg :)

Oh man. Du minner meg litt om meg :D

+1 ;)

Gratiz din første 1 :)

Endret av BloodyDestiny
Lenke til kommentar

Jeg vil ha en "Artig" tlf med mye muligheter og et OK kamera.

Har i dag sony ericsson Satio, bortskjemt med kamera der, meeeen....

Vurdert Nokia N8 og, men den har symbian 3 da....

Oh man. Du minner meg litt om meg :D

+1 ;)

Lenke til kommentar

Kanskje like godt å vente noen få uker til HTC Incredible S kommer, den har 4 tommers skjerm og litt større batteri. Men kanskje ikke noe bedre kamera enn Desire HD?

Men er kamera aller viktigst anbefaler jeg Nokia N8. Symbian os er usexy ja, men går godt an å leve med. Det blir alltid et valg av pro og cons, og til slutt en prioritering. Lykke til med valget! :)

Endret av GraBalder
Lenke til kommentar

hehe dukker stadig opp nye forslag, men oproblemet er vel at det nesten hele tiden kommer noe nytt og bedre, snart...

Kanskje like godt å vente noen få uker til HTC Incredible S kommer, den har 4 tommers skjerm og litt større batteri. Men kanskje ikke noe bedre kamera enn Desire HD?

Lenke til kommentar

endelig noen som er positive til desire HD, hehe...takk! :p

altså flere er positive, men er lissom alltid noe bedre ;)

Eller du kan ta HTC Incredible S som han duden oppe sa. Men siden kamera er litt viktig for deg synes jeg Desire HD er bedre der.

Lenke til kommentar

hehe dukker stadig opp nye forslag, men oproblemet er vel at det nesten hele tiden kommer noe nytt og bedre, snart...

Jaja, det er ditt valg. Men jeg advarer deg: Tror ikke du kommer til å angre om du kjøper DHD.

Det har begynt å komme noen gode applikasjoner på Android Marked nå.

Lenke til kommentar

Eller du kan ta HTC Incredible S som han duden oppe sa. Men siden kamera er litt viktig for deg synes jeg Desire HD er bedre der.

Ifølge specsa har vel Incredible S akkurat samme kamera som Desire HD? I alle fall likt antall pixler, 8.

Edit: Megapixler, selvsagt ... ;)

Endret av GraBalder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...