Emma79 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Forbudt i Norge. Hvor i utlandet får man dette over disken reseptfritt? Endret 10. mars 2011 av Emma79 Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Dårlig løsning på problemet ditt. Lenke til kommentar
Emma79 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Begynner å bli lei av moralismen på dette, jeg er et voksent menneske og gjør mine egne valg. Det som HADDE vært kjekt her, er hvis noen faktisk har et svar på det jeg spør om. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Sibutramine: It has been associated with increased cardiovascular events and strokes and has been withdrawn from the market in the United States,[1] the UK,[2] the EU,[3] Australia,[4] Canada,[5] Hong Kong,[6] Thailand[7] and Mexico and recently in India following the decision of an expert committee on its effects on CVS (SCOUT report). Be my guest. Hvorfor ikke gjøre det på skikkelige måten med sunt kosthold og mosjon? Ikke bare virker det, det har mange gunstige bivirkninger som bedre helse, både fysisk og psykisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå