TSP Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Hei alle sammen! Vil bare kjapt informere om at brukerene Flimzes, Arinomi og Iskall blir tatt inn som forumveiledere. Jeg har i det siste vurdert noen søknader sendt inn til oss gjennom søknadskategorien (kun administratorer og deg selv kan se egne emner) og disse var de vi ønsket å prioritere å få inn i denne omgang. At du har blitt vurdert og ikke blitt tatt inn betyr ikke at vi ikke ønsker deg som veileder eller moderator en gang i fremtiden, men at vi per dags dato hadde andre behov eller føler det vil være mer riktig å ta en ny vurdering av din søknad senere. Arinomi er aktiv i samfunn og off-topic. Iskall i spill-delen, mens Flimzes er å finne i kategoriene for lyd og bilde, samt data-delen. Velkommen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Gratulerer til alle dem Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Gratulerer(igjen)! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Gratulerer og velkommen i rekkene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Velkommen og lykke til. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg tror Arinomi nettopp gjorde sin første veilederoppgave, nemlig å flytte denne tråden til riktig kategori (jeg feilpostet i tilbakemeldinger om forumet ) 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Gratulerer med din første oppgave Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg valgte å ikke kommentere det, men du gjorde det visst for meg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 Velkommen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå