torvoldsund Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Nettopp FÅTT en gammel golf c 1,6 1983 mod istedenfor å vrake den,tenkte jeg at den skal få nytt liv:-) senking,ny lakk,felger osv;-) Den har en grusomm Kamei-front som skal bort.. den har ikke blitt startet på 15 år,men fikk start på første forsøk idag!:-) går som en klokke:-) to små bensinlekkasjer er det eneste:-) har nå fått slipt ned en GOD del rust,heldigvis ingen farlig rust,kun overflate:-) hjulbuer,kanaler,alt er i skjønneste orden! har også tatt min førate kjøretur legger med noen bilder. Endret 11. mars 2011 av torvoldsund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Fronten må bort ja, men den så fin ut på innsiden (sett bortifra det horrible trekket). Følger med videre :- ) Lenke til kommentar
torvoldsund Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Fronten må bort ja, men den så fin ut på innsiden (sett bortifra det horrible trekket). Følger med videre :- ) ja den er "strøken" og 100% orginal innvendig:-) tar av trekket når den er lakkert:-) nettopp snakket med biltilsyndet og fått vite reg nr og slikt:-) den er veteran om 2 år:-) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Tråden flyttes til "Worklogs og showcase". Endret 10. mars 2011 av Arinomi Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Dette ser spennende ut! Gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
torvoldsund Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 :-) har et par spm: fra bensintanken går to slanger,den ene er vel fuel til motor å den andre retur? uansett,har en lekkasje i den ene slangen....så for å bytte denne må jeg vel ned med tanken? og det andre: motoren går fint på tomgang når den er kald,men når den blir varm,så stopper den,har ingen problem med å starte igjen.... noen som har svar på dette? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Spennende å se hva du får til HOLY CRAP! var det trekket? Trodde det va artefakter i bildefila :!: Lenke til kommentar
torvoldsund Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 hehe!! ja er det ikke fint;)?? dama vil ha/trekke om interiøret til skinn..men tror jeg vil ha det orginalt:) Lenke til kommentar
torvoldsund Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) idag skiftet jeg slangene fra bensintanken,kom til under baksetet,så slapp å ta ned tanken:-) har og skiftet en bensinslange i motorrommet. tatt oljeskift og byttet oljefilter,oljen var SVART!...og ikveld skal jeg kjøre den hjem til min egen nye dobbelgarasje(om været holder seg) Endret 11. mars 2011 av torvoldsund Lenke til kommentar
torvoldsund Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 da er ny grill (emblemfri) og klare lykter med kryss,bestillt,fra p&r Lenke til kommentar
torvoldsund Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Alle lister osv fjernet,men har problem med å få ut rutene,front,bak og sidevinduer bak....noen som vet hvordan jeg skal gjøre dette på best mulig måte uten å ødlegge hverken glass eller pakning. Ellers har jeg begynt med sparkling,har og tatt av panser..regner med nye grillen/fronten kommer i morgen:) Endret 15. mars 2011 av torvoldsund Lenke til kommentar
crea Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Gratulerer med fin bil! Hyggelig med flere mk1 eiere her på forumet Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ajajaj! Den fronten så ut som en eldgammel japse eller noe! Men kjempeflott at du kjører på med en annen front, og ikke minst pusser opp bilen og bruker den. Slike biler kan bli riktig så kule med rett stell, styling osv! Lykke til videre, her følger vi med vett! Lenke til kommentar
torvoldsund Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 avslutter tråden her og fortsetter på www.bilforumet.no http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/274343-torvoldsund-prosjekt-golf-mk1-1983-a.html Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det var ikke noen hyggelig nyhet syntes jeg. Bilforumet har særdeles dårlig rykte. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå