PetterAA Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei Sliter med en snodig feilmelding på Outlook 2010 (Home and business). PC-en er i domene. Admin tilgang lokalt på PC. Dette er den eneste 2010 versjonen i domenet. Jeg kan fremprovosere feilmeldingen med f.eks. trykke på "I dag", "tirsdag", "forrige uke" osv. Om jeg forandrer på f.eks. skjermoppløsning og andre systeminnstillinger, kommer også meldingen opp, så fremt av Outlook er aktiv. Reinstallasjon er testet, og fungerer fint en stund, men så er det tilbake igjen.. Jeg er helt rådvill, og tips taes i mot med STOR takknemlighet! Skjermdump ligger som vedlegg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Siden datamaskinen er i domene, da har du vel en IT-avdeling du kan gå til? Lenke til kommentar
PetterAA Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Takk for svar ColdIce.. Jeg er på en måte IT-avdelingen, men har mer eller mindre gitt opp.. Har vært i kontakt med leverandøren som vi kjøper IT-tjenester i fra, og de har også problemer med og finne løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå