SurfingElite Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Problemet mitt er følgende: Nettet fungerer helt fint når jeg sitter koblet i med kabel, men når det kommer til trådløse har jeg problemer. Noen ganger slutter det trådløse å fungere helt, til tross for at jeg har fullt nettverksignal både på laptop og iphone. Etter noen timer uten trådløst kan det plutselig komme tilbake og bli værende i et par timer. Hva kan problemet være og hvordan kan jeg eventuellt få fikset det? Takker på forhånd. Edit: Ruteren min er fra edmiax. Endret 10. mars 2011 av SurfingElite Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er det mange i nærheten av deg som har trådløst nettverk? Bruker de evt. de samme kanalene i det trådløse spekteret? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Ja det er veldig mange i området med trådløst nettverk. Bor i leilighetskompleks i Australia og det er sikkert 200 + nettverk rundt meg. Jeg har meget lite peiling på nettverk, så jeg vet ikke om kanaler. Vet du hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bruke kabel? Hørtes ikke ut som noe bra område for trådløst nettverk Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Må ha trådløst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Finnes en grei liten guide her. Tok en kjapp titt over, og så greit ut. Har selv brukt programmet anbefalt der for å finne den beste trådløs-kanalen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ville sjekke om det finnes nyere firmware til router. Et annet tips er å la routeren stå kjøligst mulig, evt sette en liten vifte på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå