ismokekush Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Hei, Jeg får ikke kommet meg inn på Windows. Hver jeg gang jeg starter pcen kommer jeg til Windows "Welcome" Så får jeg får jeg blue screen Stop: 0x0000000A. Jeg får ikke kommet meg inn på Safe mode heller. Har sjekket ram-brikkene de er fine. Spec: Asus P5E XFX Radeon HD 5770 4Gb ram Intel core duo 2 3ghz Windows 7 Endret 10. mars 2011 av Dennis12 Lenke til kommentar
phlake Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Prøvd å starte opp med Windows-dvd-en og kjørt reparer? Lenke til kommentar
ismokekush Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Prøvd å starte opp med Windows-dvd-en og kjørt reparer? Jepp, den finner ingen feil. Endret 10. mars 2011 av Dennis12 Lenke til kommentar
ismokekush Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Hadde vært koselig med mere hjelp her. 93 visninger og ett svar, awesome. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+716542314 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Første treff på google: http://support.microsoft.com/kb/314063 Står litt info om mulige løsninger der, bruk ett minutt på å forsøke dette før du "purrer" på brukerne her på forumet. Lenke til kommentar
ismokekush Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Første treff på google: http://support.microsoft.com/kb/314063 Står litt info om mulige løsninger der, bruk ett minutt på å forsøke dette før du "purrer" på brukerne her på forumet. Jeg har windows 7 da, og meste parten som går ann å gjøre der har jeg prøvd ;( Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Må nesten finne deg i litt venting. Du startet strengt tatt tråden for drøye 2 timer siden. Du er kanskje ikke til så alt for stor hjelp du heller? Du kan jo f.eks nevne om du gjorde noen endringer før dette skjedde? Hvordan har du sjekket RAM f.eks? For alt vi vet kan du jo være en hjernedød tomsing som kun har forsikret deg om at minnebrikkene dine sitter i sporene sine og ikke lukter svidd. I ventetiden kan du sjekke ut dette. På generell basis kan det være hjelp i å oppdatere BIOS, evt resette. Lenke til kommentar
ismokekush Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Må nesten finne deg i litt venting. Du startet strengt tatt tråden for drøye 2 timer siden. Du er kanskje ikke til så alt for stor hjelp du heller? Du kan jo f.eks nevne om du gjorde noen endringer før dette skjedde? Hvordan har du sjekket RAM f.eks? For alt vi vet kan du jo være en hjernedød tomsing som kun har forsikret deg om at minnebrikkene dine sitter i sporene sine og ikke lukter svidd. I ventetiden kan du sjekke ut dette. På generell basis kan det være hjelp i å oppdatere BIOS, evt resette. Jeg husker at jeg avinstallerte et program før dette skjedde. Beklager for dårlig tålmodighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+716542314 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Stod det ikke egentlig at du endret på boot logoen i første post? Istedenfor å vente på løsning osv, ville jeg ihvertfall installert operativsystemet på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå