Cuneax Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Se iOS på flatskjermen. Les mer Lenke til kommentar
Populært innlegg Turtlefence Skrevet 10. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. mars 2011 THIS. CHANGES. EVERYTHING. 13 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Vel, i og med Apple for en gan gs skyld har et rimelig priset produkt, må de jo få tjene penger på ørten forskjellige ulike adaptere... Så faktisk en iPad bli brukt under forelesningen denne uken. Snasent det, bortsett fra at bilkdet var uskarpt, men det kan godt hende det var projektoren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 THIS. CHANGES. EVERYTHING. AGAIN! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg ser det reklameres for "Full HD 1080p", som i praksis betyr 1920x1080, som er standard for 1080p-TV'er. Men er det 1920 piksler i bredden når Ipad viser bildet? Alle demonstrasjoner jeg har sett viser storte svarte områder på hver side. Sleip markedsføring! Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Liker at den bare har et tilkoblingspungt ( + 3,5mm headset jack ). Liker personlig ikke tablets som ser ut som baksiden ave en stasjonær pc Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg ser det reklameres for "Full HD 1080p", som i praksis betyr 1920x1080, som er standard for 1080p-TV'er. Men er det 1920 piksler i bredden når Ipad viser bildet? Alle demonstrasjoner jeg har sett viser storte svarte områder på hver side. Sleip markedsføring! Det er vel korrekt som du sier. Vi snakker speiling av innholdet på iPad-en og det er laget for 4:3 Kanskje utviklere kan legge inn med tiden at det som vises på ekstern skjerm skal vises i 16:9? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Mørke pixler er fortsatt pixler. Fra spøk til alvor, det er et godt spørsmål. Kommer vel an på om bildet bare speiler iPad'en eller om programmet har kjennskap til detaljene til det eksterne displayet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) " Wuhu! Angry Birds på tvn! " Endret 10. mars 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Vel, i og med Apple for en gan gs skyld har et rimelig priset produkt, må de jo få tjene penger på ørten forskjellige ulike adaptere... Så faktisk en iPad bli brukt under forelesningen denne uken. Snasent det, bortsett fra at bilkdet var uskarpt, men det kan godt hende det var projektoren. 220kr for en kabel er ikke akkurat rimelig. Men tviler på at andre hadde vært noe bedre. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 220 kroner er en pizza levert på døren, alternativt halvannen sixpack med øl. 220 kroner er lommerusk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 For en kabel er det litt mye. Det høres ut som et produkt som kunne følget med iPad 2 eller iPhone. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) 220 kroner er en pizza levert på døren, alternativt halvannen sixpack med øl. 220 kroner er lommerusk. Så fint da, da kan du gi 220 til meg da, siden det er lommerusk? Eller føler du kanskje du får litt for lite tilbake for det? 220 er ikke lommerusk for en kabel. "Det koster ikke mer enn en pils på byen"-argumentet er like elendig som det alltid har vært. AtW Endret 10. mars 2011 av ATWindsor Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Så fint da, da kan du gi 220 til meg da, siden det er lommerusk? Eller føler du kanskje du får litt for lite tilbake for det? 220 er ikke lommerusk for en kabel. "Det koster ikke mer enn en pils på byen"-argumentet er like elendig som det alltid har vært. AtW Så du innser at hvorvidt noe er dyrt eller ikke avhenger av hva man føler man får igjen for det? "X kroner er alt for dyrt for Y" argumentet er like subjektivt som det alltid har vært. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Så fint da, da kan du gi 220 til meg da, siden det er lommerusk? Eller føler du kanskje du får litt for lite tilbake for det? 220 er ikke lommerusk for en kabel. "Det koster ikke mer enn en pils på byen"-argumentet er like elendig som det alltid har vært. AtW Så du innser at hvorvidt noe er dyrt eller ikke avhenger av hva man føler man får igjen for det? "X kroner er alt for dyrt for Y" argumentet er like subjektivt som det alltid har vært. Nei, men det avhenger av produksjonskostnader og hva tilsvarende produkter koster, det er derfor pizza-sammenligningen er så lite treffende, dette er ikke en pizza, det er en kabelovergang, sammenliknet med prisen på den type utstyr, så er det dyrt. AtW Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Så vidt jeg vet, finnes det fint lite kabeloverganger fra MDP til HDMI, så sammenligningsgrunnlaget er en smule tynt. Hvis du tenker på kabeloverganger generelt sett, så finnes det så stort sprik i både priser og spesifikasjoner at jeg synes det blir meningsløst å skulle si noe generelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det kommer/er vel billige kopier på dealextreme tenker jeg, så akkurat dette med pris bryr jeg meg ikke om. Ikke har jeg behov for det heller når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 " Wuhu! Angry Birds på tvn! " Spilte nettopp Angry Birds på PC-skjermen via Galaxy Tab Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Apples siste skrik for å holde seg i tablet-spillet frem til neste iPad lanseres, ettersom de fleste andre tablets har HDMI-muligheter. Et relativt godt trekk fra Apple sin side. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Med min Nokia-telefon fulgte det med en mini-hdmi til hdmi adapter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg