Gå til innhold

Apple lanserer HDMI-adapter til iPhone og iPad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, i og med Apple for en gan gs skyld har et rimelig priset produkt, må de jo få tjene penger på ørten forskjellige ulike adaptere...

 

Så faktisk en iPad bli brukt under forelesningen denne uken. Snasent det, bortsett fra at bilkdet var uskarpt, men det kan godt hende det var projektoren.

Lenke til kommentar

Jeg ser det reklameres for "Full HD 1080p", som i praksis betyr 1920x1080, som er standard for 1080p-TV'er. Men er det 1920 piksler i bredden når Ipad viser bildet? Alle demonstrasjoner jeg har sett viser storte svarte områder på hver side.

 

Sleip markedsføring!

Det er vel korrekt som du sier.

Vi snakker speiling av innholdet på iPad-en og det er laget for 4:3

Kanskje utviklere kan legge inn med tiden at det som vises på ekstern skjerm skal vises i 16:9?

Lenke til kommentar

Vel, i og med Apple for en gan gs skyld har et rimelig priset produkt, må de jo få tjene penger på ørten forskjellige ulike adaptere...

 

Så faktisk en iPad bli brukt under forelesningen denne uken. Snasent det, bortsett fra at bilkdet var uskarpt, men det kan godt hende det var projektoren.

 

220kr for en kabel er ikke akkurat rimelig. Men tviler på at andre hadde vært noe bedre.

Lenke til kommentar

220 kroner er en pizza levert på døren, alternativt halvannen sixpack med øl. 220 kroner er lommerusk.

 

Så fint da, da kan du gi 220 til meg da, siden det er lommerusk? Eller føler du kanskje du får litt for lite tilbake for det? 220 er ikke lommerusk for en kabel. "Det koster ikke mer enn en pils på byen"-argumentet er like elendig som det alltid har vært.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Så fint da, da kan du gi 220 til meg da, siden det er lommerusk? Eller føler du kanskje du får litt for lite tilbake for det? 220 er ikke lommerusk for en kabel. "Det koster ikke mer enn en pils på byen"-argumentet er like elendig som det alltid har vært.

 

AtW

 

Så du innser at hvorvidt noe er dyrt eller ikke avhenger av hva man føler man får igjen for det?

 

"X kroner er alt for dyrt for Y" argumentet er like subjektivt som det alltid har vært.

Lenke til kommentar

Så fint da, da kan du gi 220 til meg da, siden det er lommerusk? Eller føler du kanskje du får litt for lite tilbake for det? 220 er ikke lommerusk for en kabel. "Det koster ikke mer enn en pils på byen"-argumentet er like elendig som det alltid har vært.

 

AtW

 

Så du innser at hvorvidt noe er dyrt eller ikke avhenger av hva man føler man får igjen for det?

 

"X kroner er alt for dyrt for Y" argumentet er like subjektivt som det alltid har vært.

 

Nei, men det avhenger av produksjonskostnader og hva tilsvarende produkter koster, det er derfor pizza-sammenligningen er så lite treffende, dette er ikke en pizza, det er en kabelovergang, sammenliknet med prisen på den type utstyr, så er det dyrt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet, finnes det fint lite kabeloverganger fra MDP til HDMI, så sammenligningsgrunnlaget er en smule tynt.

 

Hvis du tenker på kabeloverganger generelt sett, så finnes det så stort sprik i både priser og spesifikasjoner at jeg synes det blir meningsløst å skulle si noe generelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det kommer/er vel billige kopier på dealextreme tenker jeg, så akkurat dette med pris bryr jeg meg ikke om. Ikke har jeg behov for det heller når jeg tenker meg om :hmm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...