abene Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Microsoft har kunngjort lanseringsdato for Internet Explorer 9.0. Les mer Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tester nå ut Firefox 4.0 RC og er foreløpig fornøyd med denne. Brukte tidligere Opera. Hvorfor skal jeg legge inn enda en browser da? Og hvorfor IE9 fremfor Chrome? IE forblir mest sannsynlig ett hakk bak alle andre desverre 1 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 IE9 er en knallgod nettleser, rett og slett.Savner dog enkelte ting som jeg har i Chrome:- Synk av bookmarks på flere maskiner- addonsUtover dette kan jeg ikke se at IE9 skulle få problemer med å henge med alle dagens nettlesere. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Hvorfor skal jeg legge inn enda en browser da? Av samme grunn som at du installerte Firefox, sannsynligvis? Det skader ikke å prøve det. Synes IE9 er ganske bra, men jeg beholder nok Firefox. Endret 10. mars 2011 av Turtlefence Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg har IE8 og Firefox 3.6 på maskinen, men jeg bruker kun Firefox. Det betyr ikke at jeg ikke skal installere IE9... Lenke til kommentar
SlimG Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 hehe, fanken så seige dere firefox fanboys er da, hadde helt ærlig ikke trodd dere skulle holde ut helt til 2011 Jeg har forresten hørt at firefox 7 kommer til å bli raskere, jei! Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 hehe, fanken så seige dere firefox fanboys er da, hadde helt ærlig ikke trodd dere skulle holde ut helt til 2011 Jeg har forresten hørt at firefox 7 kommer til å bli raskere, jei! Den som sier det først er det sjæææææl. Firefox er fortsatt en flott browser. Alle current-gen browsere er visst flotte, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 FF4 er bra, Chrome 10 er bra, IE9 er bra, Opera 10 (11?) er bra, Safari er bra. Det er faktisk ingen dårlige nettlesere mer, bare de gamle IE versjonene: 8 og eldre. Og Ps3 browseren da, som sikkert er den verste jeg har prøvd. Og Sony gidder ikke fikse den. Ikke at jeg bruker den så ofte heller. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 IE9 er allerede 2 år bak i teknolgien.... Er det virkelig en moderne nettleser?! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 IE9 er allerede 2 år bak i teknolgien.... Er det virkelig en moderne nettleser?! Dette blir bare for dumt. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 IE9 er allerede 2 år bak i teknolgien.... Er det virkelig en moderne nettleser?! Dette blir bare for dumt. Jeg sier meg enig. Det er dumt at MS ikke følger med i tiden Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Har selv gått gjennom Opera 11.01, Chrome 10, Chromium 11 og Firefox 4 RC. Testresultatene fra http://clients.futuremark.com/peacekeeper/results.action?key=5P6M viser jo nokså godt hvilken som er raskest i utgangspunktet. Men om man ser på de spesifikke resultatene må jeg si at Opera fortsatt er min personlige vinner. Hurtigvalg funksjonen hos Opera synes jeg ikke har blitt matchet i samme grad hos de andre browserne. Så for min del er det Opera som fortsatt gjelder, skader ikke at den har norske utviklere også ;P Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ehm, ikke se på den linken allikavel. Scorene har bugga seg en smule Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 IE har jeg gitt opp for lengst. IE6-8 og nå sannsynligvis 9 får alltid strykkarakter, da verst på stabilitet. Joda, FireFox krasjer, men dog ikke så ofte, var faktisk senest igår at IE8 krasjet med en gang jeg skulle innom å lese Google epost. Derimot, FireFox tar den på strak arm, men har litt problemer med Java over langtids bruk (Noen uker.) Da er den glad i å krasje når jeg skal innom nettbanken, men ikke like risikofyllt som IE. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg vil påstå at IE er veldig stabil. Men det er ikke noen god nettleser. Jeg synes Microosft gjør en veldig halvveis jobb med den, og har egentlig alltid gjort det. Vi vet jo at Microsoft kan lage bra programvare. Visual Studio, Expression Blend, SQL Server og masse annet de lager er svært bra. Men IE blir bare ikke bra. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 For min del bruker jeg bare IE til å laste ned opera på nyformaterte maskiner.. Men greit at de oppdaterer litt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Nå har jeg brukt chrome en stund men skal nok prøve meg IE9. Satser på at den er like stabil som chrome. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har testet IE9 RC nå og den er hvertfall søppel. Går ikke mer enn 2 minutter før den henger. Har testet den ca 20 ganger. Skjer det samme. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Skulle ikke IE9 komme ut klokka 6 i dag? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Skulle ikke IE9 komme ut klokka 6 i dag? Jeg finner den heller ikke. http://windows.microsoft.com/nb-no/internet-explorer/products/ie-9/home Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå