Unlimited LTD Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Er på utkikk etter flere billige touchskjermer til et prosjekt. Kravene er to touchpunkter og liten størrelse (13 tommer eller mindre). Har vurdert Tablets, men lurer på om de har god nok hardware. (Må kjøre Windows 7. iPad og Android tablets er ikke aktuelle) Uansett, noen som vet hvor kan jeg få tak i slike touchskjermer, og hva det koster omtrent? Endret 10. mars 2011 av Hårek Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei! Det kan vere nyttig for deg å sjå på DealExtreme. Dei har nok dei lavaste prisane du kan få, og eg veit dei har slikt for eg har tenkt på noko liknande sjølve (for å lage ein bilcomputer). Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvordan prosjekt snakker du om? Og siden de fine tablets'ene er skyvet vekk så vet ikke jeg.. (Men er nok vanskelig å finne tablet med windows 7, fordi verken iPad 2, Motorola Xoom, elr galaxy tab har det så vidt jeg vet.) Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 asus sin ep121 kommer med w7 og skikelig wacom skjerm , men koster 1000$ Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Hvordan prosjekt snakker du om? Og siden de fine tablets'ene er skyvet vekk så vet ikke jeg.. (Men er nok vanskelig å finne tablet med windows 7, fordi verken iPad 2, Motorola Xoom, elr galaxy tab har det så vidt jeg vet.) Skal utvikle et enkelt kassesystem for en kaffebar. Skal kunne behandle bestillinger med touch. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Man får da vel kassaapperater som ordner den biffen? Veldig mange butikker i dag som har touch skjerm til å behandle varer. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Man får da vel kassaapperater som ordner den biffen? Veldig mange butikker i dag som har touch skjerm til å behandle varer. Fullt klar over det da. Det er et hobby prosjekt. Derfor trenger jeg billige touch skjermer. Har ikke store kapitalen å rutte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå