kloningen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Samsung Galaxy S 2 (Beryktet utslippsdato: 31. Mars) Super AMOLED Plus, Gingerbread, Dual core prosessor Ser ikke at det er lagd noen dedikert tråd for dette monsteret enda, noe jeg syns det burde være. Så jeg lagde en Eier selv "bare" en Galaxy S nå, men har store planer for å skaffe denne telefonen utpå året en gang. Kommer til å legge inn mer informasjon og specs +++ det jeg kan grave opp senere når jeg kommer hjem idag! Flere som har planer for denne telefonen? Endret 10. mars 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Bra initiativ! Selv om Galaxyen min nå etter 2.2.1 har blitt flytende og god, så må jeg innrømme at jeg 99,99,99 % sikkert kommer til å kaste meg over S2 når den kommer. Sukk. Endret 10. mars 2011 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Jau, går endel penger i dette.. xb Har absolutt ikke noen nødvendighet for S2, men vil bare ha den Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg har sagt til meg selv at jeg *skal ikke ha den, skal ikke ha den* men vi får se hvor lenge det varer 1 Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ser ikke at det er lagd noen dedikert tråd for dette monsteret enda, noe jeg syns det burde være. Så jeg lagde en Hva med denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299087 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Snap!. Moderator, lås ivei : ] Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 HVorfor låse denne? Kan vel ha to tråder siden dette er Galaxy 2! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå