KaDust Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kan vel likegjerne lage en liten introduksjon av meg selv, mens jeg sitter her sykemeldt og kjeder meg. Jeg er ei jente født i '90 og som er bosatt i Akershus. Til høsten så håper jeg at sykemeldinga er ute, slik at jeg endelig kan få starta på forkurset til ingeniørfag ved HiO. Planen er da å bli dataingeniør. Er veldig glad i pc-spill, og det går for det meste i MoH, CoD, F.E.A.R, Dragon Age, Mass Effect og Crysis, også drev jeg å spilte en god del WoW før. Slutta like etter Cataclysm kom ut siden jeg syntes det ble litt kjedelig ettersom raidene var litt for lette. (Nå skal det sies at jeg var i en av serverns top 3 guilds, og vi var førstemann på lista en god stund ettersom vi tok Heroics jævla fort. Så, eh, ja.) Uansett, WoW er jeg ferdig med, og det var morro så lenge det varte. Hender jeg spiller CSS med noen venner også. -Utenom pc-spilling så har jeg alltid vært veldig glad i å fotografere. Men våren 2010 ble kameraet mitt knust, og jeg har ennå ikke hatt råd til å reparere det. -Er også godt interessert i psykologi - og psykolog er egentlig drømmeyrket, men veldig urealistisk. Men driver å hobbyleser psykologi når det passer meg. -Noe av det beste jeg vet, er når alle vennene samles (noe som ikke skjer lenger) og vi har film/spill-kveld med masse godt å eta og drikke på. Altså, jeg er veldig glad i å være sosial. Er ikke noe særlig til party-menneske, men synes hjemmefester kan være koselig iblant, og det kan være morro å dra ut en sjelden gang på byen og få rista løs selvom jeg ikke eier rytme. -Også glad i å lese, og favorittforfatteren min er Knut Hamsun - derav signaturen min. Greia med at den er på engelsk er vel egentlig fordi jeg brukte det som signatur på div. engelske forum også. Dessuten er jeg halvt engelsk, so why not? -Musikalsk kan man vel også nevne at jeg er. Spilte klarinett i 12 år, inntil jeg hadde en mandeloperasjon. Etter den lange pausinga med spilling, så ble det til at jeg ikke tok det opp igjen, noe som er litt synd. Det er fantastisk å sitte midt inne i et krops som spiller fantastisk bra, og så spille movie-themes. Husker ennå hvor deilig det var å sitte midt inne i all musikken når vi spilte f.eks Pirates of the Caribbean. Herlich! Jeg er også selvlært på piano, hvor jeg liker best å spille klassisk musikk. Men jeg kan jo ingen ferdige låter, siden jeg ikke klarer å fullføre noe som helst. Er også veldig glad i å synge, og synes derfor synd på naboene mine. Sikkert masse mer jeg kan ramse opp, dere får eventuelt bare spørre meg om det er noe dere lurer på mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei og velkommen til forumet (litt på etterskudd!). Skikkelig gaming jente ! Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Er forresten også veldig glad i båtlivet. Skulle drept for en Beneteau Monte Carlo 42, eller en Princess 42FLY og reist jorda rundt. Hei og velkommen til forumet (litt på etterskudd!). Skikkelig gaming jente ! Jess, meg i et nøtteskall. Har ikke engang ramset opp alle spillene jeg spiller. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Bø. Sjelden jeg ser jenter som spiller Crysis hah. Velkommen til forumet. Moar gamergirls r needid /Vasari Endret 10. mars 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Føler meg tvunget til å spørre, har du spilt Sins of a Solar Empire? Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Nope! Jeg har ikke selv spilt det, men har nå sett broren min spille det noen ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Du har planer om å ta dataingeniør faget :-) Stusser litt på det selv, når jeg er ferdig med fagbrevet, men tøft å gå tilbake til skolebenken igjen! Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Ja, har mine planer. Får håpe jeg klarer det da Tøft å gå tilbake til skolebenken kan du trygt si. Men om det er noe du vil kan du like gjerne prøve det ut. Iom at du tar fagbrevet, så har du jo noe å falle tilbake på om du ikke skulle like deg i klassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja har noe å falle tilbake (ikt-konsulent), men høyst sannsynlig forsetter jeg med sertifisering :-) Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Ikt-konsulent var egentlig ikke så vanskelig å gjette at det var. Æsj, hvorfor må det snø enda mer? Er klar for SOMMER, jeg. Ikke særlig glad i vinteren. Brrr. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 KaDust og IT-Henrik: Så lenge dere er motiverte for å studere det så går det greit. Mengden innsats man må legge inn varierer fra person til person, men jobb med stoff sånn at dere skjøner det og dropp puggingen så går det nok greit. Om dere går forkurs først er den største "baugen" unnagjort. Det er etter min mening mer utfordrende å begynne på forkurs om man ikke nylig har hatt matematikk eller fysikk kontra å begynne på 1. år ingeniør etter forkurs. Gikk selv forkurs og deretter videre på dataingeniør og den overgangen er veldig overkommelig. Matematikken og fysikk blir enklere når man har forkurs som bakgrunn. =) Lykke til begge to, husk at det viktigste er motivasjonen. Vil man så kan man! Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Takk for det, BrokenTomato. Tror nok det vil bli litt hardt etter å ha vært sykemeldt i ett år, og spesielt siden jeg ikke har hatt matte eller fysikk på 2 år. Men motivasjonen min er jo oppe, til tider. Er jo denne trua på meg selv da, som svikter fra tid til annen. Jeg skal nok klare det til slutt, jeg er sta. Så jeg skal ikke gi meg. Men nå må jeg fokusere på å bli frisk! Lenke til kommentar
kans Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Velkommen! Må du få mange flotte stunder her Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Velkommen skal du være! Håper du får en fin tid her på forumet. Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Velkommen ;D Og Cudos! Ikke mange jeg hører om på vår alder som kunne finni på å lese på psykologi som hobby, sysler med lignende selv, spennende saker Somsagt, cudos til alle som liker å tilegne seg kunnskap utenfor sine repektive felter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå