Azidops Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hallais. Vil ha noen anbefalinger på bærbare mediaspillere som spiller det meste av de velkjente videoformatene som finnes. Jeg er ute etter en gadget der man kan se filmen direkte på enheten eller koble videre til TV via (aller helst) HDMI. Hadde vært fint å ha en slik når man er ute og reiser. Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 En tab med Android funker fint til dette. Galaxy Tab er flott, men er ikke sikkert batterilevetiden er god nok til en lang reise. Ellers finnes det jo flere laptoper som har god batterilevetid og egner seg bra til slikt. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 En tab med Android funker fint til dette. Galaxy Tab er flott, men er ikke sikkert batterilevetiden er god nok til en lang reise. Ellers finnes det jo flere laptoper som har god batterilevetid og egner seg bra til slikt. Jeg tenkte mer på noe mindre enn en laptop, noe jeg kan "putte i lommen". Før paddene sin tid vet jeg at Archos hadde noe slikt, men jeg vil gjerne høre deres erfaringer. Galaxy tab er litt for dyr til det formålet. Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Da har jeg egentlig ikke så mange tips til deg. Men sjekk ut nettsiden til teknikmagasinet. De har hatt en del mediespillere i lommmeformat. Selv bruker jeg Nokia N8en min til å spille film og musikk, men nok en dyr løsning. Ellers kan det jo nevnes at disse kvalme feminine iPodene støtter noen filmformater. Har ikke peil på disse desverre men kansje det kan fungere til ditt formål? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 iPad og iPhone er gode produkter, men jeg ønsker frihet til å lagre og spille av filformater uten å måtte gå igjennom synkroniseringsprosessen fra helvete som iTunes legger opp til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå