Kristian86 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 En utstilling hvor du kun kan se kunsten med hjelp av kameraet ditt. Les mer Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Tenker på denne med en gang jeg http://www.youtube.com/watch?v=Uef17zOCDb8 Altså, hvorfor tar ikke sensoren i videokameraet opp "kunsten" ? Edit: Kanskje bedre ir-sensor i dslr enn kompaktkamera? Edit 2: Mener selfølgelig ir-filter, ikke sensor! Endret 10. mars 2011 av Knutgrus Lenke til kommentar
Ventil Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Godt poeng Knutgrus. De har kanskje brukt et filter på videokameraet som fjerner bølgelengden som diodene bruker. Mer sannsynlig er at diodene rett og slett er avskrudd mens de filmer, men skrur dem på mens videokameraet overeksponerer fotokameraet. Konseptet de presenterer er fullt mulig. Man kan for eksempel filme eller ta bilde av IR-dioden på fjernkontroller. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Man kan for eksempel filme eller ta bilde av IR-dioden på fjernkontroller. Jepp, det er sånn jeg sjekker om fjernkontrollene mine fortsatt funker, dersom de oppfører seg rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg