Bjørn Christiansen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei, fotograferte et portrett i forrige uke og lurte på om jeg kunne få litt feedback. Er ikke 100% i fokus, men det får la gå. Lenke til kommentar
grautmaum Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Synes bildet er flott, nå jeg er riktig nok svak for portretter med den type utsnitt og i b/w Men, ikke 100% i fokus sier du, det ser da vitterlig ut som du har truffet spot on med fokus? :S 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Fint portrett, men jeg vet ikke om jeg liker det grå sløret som ser ut til å ligge over bildet. Tror likevel du kan få frem skikkelig bra kontraster her! Endret 10. mars 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
bas Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Veldig OT, men er det Truls Svendsen, ligna veldig syns jeg Lenke til kommentar
Speedsjarken Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 For meg er det et litt rart utsnitt, jeg syns det blir litt vel trangt øverst i bildet, funker ikke så godt for mine øyne. Det er også noe med huden som gjør at han ser litt plastaktig og animert ut, etterbehandling? Jeg liker egentlig bildet, men tingene nevnt ovenfor gjør at det ikke blir så easy on the eyes for min del, ei heller er det røft nok i kantene for å score noe særlig på den fronten. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Liker blikket og nærværet i bildet. Ville personlig hatt litt mørkere svarte toner eller mer kontrast, og kanskje en litt røffere behandling, og croppet litt på bunnen for å få øynene litt lenger ned på bildet. Men - blikket, nærværet og antrekket var topp - forteller en fin historie. Fokus er glimrende - skarpe og fine øyne. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Ser at det er litt rart croppet, men oppgaven vår var å lage en magasinserie i vogue-formatet (27,5x20,5) og jeg hadde gjort den blemma og skutt nesten-utsnittet og hadde lite å gå på. Skal se om jeg får gjort noe med det Angående gråsløret så er jeg litt av den typen som ikke liker at alt skal være så teknisk perfekt som gjør at det kan virke litt uvirkelig. I tillegg er jeg kjempefan av storformat og sinar som ved litt slapp fremkalling gir denne litt retro-aktige effekten. Sier ikke at de aldri tok høykontrasterte bilder i gamledager. Takk for tilbakemeldinga folkens Og ja, det er Truls Svendsen, han er fantastisk å fotografere! 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Sier ikke at de aldri tok høykontrasterte bilder i gamledager. ..Nei for det gjorde de i aller høyeste grad.. Skjønner at du er på jakt etter en retroeffekt her, men personlig liker jeg mere mørke svarttoner, og hardere kontraster. Endret 13. mars 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Sier ikke at de aldri tok høykontrasterte bilder i gamledager. ..Nei for det gjorde de i aller høyeste grad.. Skjønner at du er på jakt etter en retroeffekt her, men personlig liker jeg mere mørke svarttoner, og hardere kontraster. +1 P.s, du mistet litt cred ved å skrive hvem det var... Noe av jeg likte best med hovedinnlegget var at han fremstår som bare en modell her og ikke "kjendisen" Truls. :/ Edit; beklager at jeg ikke hadde fått med meg at du ble spurt om hvem det var, du får cred'en tilbake ;D Endret 13. mars 2011 av Larsenio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå